obey-robots.txt
21 Februari 2018, 12:05
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

tarief verhoging

molton
jawel, per 1 juni een tarief verhoging van 2 1/2 % zijnde € 0,50 per maand.Sad

tevens wie ook gratis bellen heeft gaat € 0,05 cent per gesprek betalen.Sad

word er niet beter opSad
 
agua
Bron?
 
molton
Amsterdam, 23 maart 2009

Geachte meneer Mol,

Hierbij willen wij u informeren over een aantal wijzigingen in onze tarieven.

Wijziging abonnementstarief Telfort internet
Met ingang van 1 juni 2009 wordt het tarief van uw internetabonnement met 2,5% verhoogd in verband met inflatie. Op dit moment betaalt u € 19,95 per maand voor uw abonnement Telfort internet 20 Mb. Vanaf 1 juni 2009 wordt dat
€ 20,45 per maand. U vindt de tariefswijziging voor het eerst terug op de factuur voor de maand juni die u ontvangt in mei 2009.

Meer informatie hierover vindt u op onze online klantenservice.

Wijziging gesprekstarieven Telfort vast bellen
Daarnaast wijzigen de gesprekstarieven voor Telfort vast bellen per 1 mei 2009. Voor binnenlandse gesprekken zal een starttarief in rekening worden gebracht van € 0,05 per gesprek. Het tarief voor bellen naar mobiele nummers in Nederland wordt € 0,17 per minuut.

De abonnementsprijs voor Telfort vast bellen blijft € 9,95 per maand. De kosten voor het bellen naar het buitenland en naar (betaalde) servicenummers binnen Nederland wijzigen niet. Bellen naar het alarmnummer 112 blijft gratis.

Voor een exact overzicht van alle gesprekstarieven kunt u onze online klantenservice raadplegen.

Meer informatie
Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijzigingen, dan kunt u tot uiterlijk 4 weken na dagtekening van deze e-mail uw abonnement kosteloos beëindigen. Meer informatie hierover en antwoord op veelgestelde vragen over deze prijscorrecties vindt u op onze telfort.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Telfort internet

deze email heb ik net van Telfort ontvangen.
 
EdP
Inflatiecorrectie is op zich geoorloofd (zie algemene voorwaarden), maar gesprekskosten zijn een contractwijziging. Als dat gebeurt mag je nu binnen 30 dagen kosteloos en tussentijds opzeggen.

Zo'n bericht heb ik zelf overigens nog niet gehad.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.
 
nluc
Ik ook nog niet, maar ik ben zo ie zo van plan het vast bellen op te zeggen.

Ik kan er vaak niet op vertrouwen, valt regelmatig weg en ook ben ik regelmatig niet eens bereikbaar.

Ik denk nu eerder aan mobiel ultimate, kom ik ongeveer bij elkaar op dezelfde kosten uit, dus mobiel en vast bellen ineen, en is absoluut betrouwbaarder.
 
schouwenaarr
Als ik mijn rekeningen van de afgelopen maanden bekijk dan ga ik inclusief de inflatiecorrectie zo'n 7 euro per maand meer betalen. Dat is toch bijna een verhoging van 20%.
Ook vind ik het vreemd dat je alleen je telefonie mag opzeggen, ik ben dit abonnement gestart als één pakket, internet en bellen, dan vind ik het ook dat je ze beide mag opzeggen. Voor mij is het geen probleem want m'n eerste jaarcontract loopt in mei af.
Ook de stabiliteit van het bellen mag nog verbeterd worden, hapert nog wel eens. Als ze nu eerst die problemen oplossen, dan vind ik de verhoging rechtvaardig.
Gewijzigd door schouwenaarr op 24 maart 2009, 12:17
 
molton
hier het bericht op de Telfort site.

http://downloads.telfort.nl/telfort/algemeen/090320_QA_vast%20bellen%20tariefsverhoging_klantversie_def.pdf
 
edouard
Blij toe... kan ik een maand eerder opzeggen.. :-)

Momenteel draaid het allemaal goed..
Maar veel gelazer gehad.. de verbinding viel 2de kerstdag weg..
Hele kerstvakantie geen internet en telefoon gehad..

Na ruim 2 weken bellen en mailen met de helpdesk.. nou ja mailen... daar reageerde ze niet echt op.
Werd ik getipt op dit forum het modem lager in te trainen..
Van af die tijd had ik wel internet een tijd 2 Mbit en later ging het om hoog..
Momenteel zit ik aan de 7 Mbit.

Maar waar gaan we dan heen.. ?? en kom je dan niet van de regen in de drup....
Gewijzigd door edouard op 24 maart 2009, 18:50
 
EdP
Nu heb ik de email ook binnen.
Mogelijk stap ik van Vast Bellen over op iets anders.
(dat zegt toch wel iets dacht ik, zelfs de harde kern raken ze zo kwijt).
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.
 
Danny
Ik zeg verder niks
LOL
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tarief verhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vraagjes: Nieuwe pub IP + Upload verhoging + VOIP recording Telfort overige diensten 9 22 juli 2009, 15:21
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:51:16
| fveerman14:10:16
Steun ons