obey-robots.txt
20 April 2018, 11:01
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

[Opinie]Telfort reclame met hondje.

SimOnly
YouTube Video

Is dit geloofwaardige reclame? Een kakkend hondje die zelf zijn boodschap opruimt? Dat kan toch niet? Is dat de boodschap?

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

EdP
Vond 'm op zich wel geestig.
Totaal ongeloofwaardig, hoeft ook niet.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

bonkie53
Het baasje van de hond reageert totaal nergens op, lijkt de klantenservice van Telfort wel.

Richard
De bedoeling van de reklame is natuurlijk om aan te geven dat de korting van Telfort zo bijzonder is, dat de eigenaar door verbazing hiervan, niet eens in de gaten heeft dat zijn eigen hond ook bijzondere dingen doet.

Natuurlijk kan zo'n hond zoiets niet, maar ik vindt het wel grappig gevonden, geestig filmpje.
Heb hem al diverse keren gezien. Trekt echter meer aandacht naar de hond dan naar de korting, dus feitelijk zorgt de reklame niet voor het beoogde effekt.

Althans dat zou je zo zeggen. Iedereen lachte zich ook kapot over de "moggel" reklame van KPN met z'n dongle.
Het halve land liep 's morgens "moggel" te roepen. Maar uiteindelijk heeft dat ook weer zijn effekt gehad.
Als je nu die chauffeurs ziet roept al gelijk het halve land van "ah daar heb je die met hun vrachtwaggel weer en hun dongle". Dus het blijft wel hangen.
En daar gaat het om.
Greetings, Richard.

jan groen
Zou je denken dat ze dat bedoelen.. Ik dacht meer de snelheid van het internet wilde promoten. Het duurt natuurlijk uren voordat er iets binnen is....en die arme man wachten op de volgende pagina.

SmileGrin

Richard
Nja, ik heb met snelheid geen probleem, ondanks dat ik een 3 mbit omlaag gegaan ben hou ik nog steeds 16mbit over op 1911 meter van de centrale.
Dus da's wel gunstig.Wink
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opinie]Telfort reclame met hondje.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly03:47:31
Steun ons