obey-robots.txt
13 December 2018, 02:22
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort bij Radar

MoneyMonster
Gister blijkt bij Rader een onderwerp over de slechte service van Telfort geweest te zijn. Ik heb het zelf niet gezien maar werd hierop gewezen door een vriendin. Klachten kun je eventueel via een formulier bekend maken en daar gaan ze naar mee naar Telfort.
http://www.trosra...php?id=576 (Het formulier)

Hoe meer ervaringen hoe sterker ze staan denk ik zomaar dus vandaar dat ik hier een link plaats.

Succes !
Gewijzigd door MoneyMonster op 10 maart 2009, 12:38

SimOnly
Mijn suggestie, post ook je klacht hier! Dan wordt het wellicht sneller opgelost dan dat je wacht op wanneer Radar een topic hierover gaat uitzenden!
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

tr1p
Dat lijkt mij tevens een goed plan, ik zeg bij deze toe dit topic actief te zullen monitoren, en waar mogelijk te kijken wat ik kan betekenen.
Greetzzz tr1p

MoneyMonster
Begrijp me niet verkeerd (Hoewel ik snap dat het zo kan over komen bij een tweede bericht) Ik wil de boel hier niet lopen spammen.
Wat betreft mijn klacht, ik denk niet dat er hier wat veranderd kan worden aan de onbeschofte manier waarop ik door de klanten'service' te woord ben gestaan, ik geloof dat ik niet de enige ben met die ervaring Wink
En ook denk ik niet dat hier wl geregeld kan worden dat ik nu vast mijn internetabonnement kan laten ingaan ipv. per de verlengingsdatum van 17-6 toch ? Ik heb een vraag gepost en dat was wat betreft het roamen. Ik ben daar ook nieuwschierig naar antwoord.
In ieder geval was dit een poging anderen op hoogte te stellen van een kans samen te werken Cool

SimOnly
@MoneyMonster, geen enkel probleem hoor. Dit forum is bedoelt voor en door gebruikers en is een priv initiatief.

Wat ik heb willen aangeven dat buiten de reguliere kanalen om hier ook problemen opgelost worden. En dan is het jammer te wachten op een uitzending die pas in de toekomst plaats vind, waarna ongetwijfeld je probleem opgelost gaat worden.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

MoneyMonster
Ok, goed te horen !

En sja, mijn persoonlijke verhaal; ik zal geduld moeten hebben Smile

tr1p
@ Monkey

Leg mij, als je wilt, even kort maar duidelijk je preciese probleem uit.

Ik kan natuurlijk kijken wat ik voor je kan doen dan.
Greetzzz tr1p

EdP
Nou tr1p, dan wacht je een schone taak, want dan zou je al je collegae van de service desk algemene beschaving moeten bijbrengen, althans diegenen die zich niet zo klantvriendelijk opstellen.

Interessant voorbeeld: Zappos, hun handelsmerk is customer service. Wat ze verkopen maakt niks uit, als de customer service van het hoogste niveau is.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

MoneyMonster
He he inderdaad EdP, dat was toch wel mijn grootste probleem, de onbeschoftheid bij de klantenservice. Ik belde echter om wat anders natuurlijk. Ik heb een telefoon die na een paar jaar nu gaar is,.. om die reden heb ik mijn abonnement al gelijk vier maanden vr het verlopen verlengd, zo had ik nu al een nieuw toestel (De oude houd het echt niet meer vol zolang)
Nu heb ik dus een HTCpro en die maakt bij het minste of geringste al verbinding met internet. Ik wilde dus even vragen of ik reeds internet had, want anders worden het natuurlijk een dure vier maanden. Dat bleek niet het geval, en dus vroeg ik of het mogelijk was of ik dat alsnog dan zo kon instellen. Logischerwijs wil ik er gewoon voor betalen.
Na eerst drie (!) keer een heel vaag onduidelijk antwoord gekregen te hebben kreeg ik de vierde keer een mevrouw aan de lijn die me vertelde dat dat niet kon,.. ik zal het hele gesprek niet samenvatten, maar uiteindelijk vond ze het een beetje dom van mij dat ik niet begreep dat ik rst mijn abonnement had moeten wijzigen dn pas had moeten verlengen. Mijn conclusie "Dus omdat jullie computer twee wijzigingen tegelijk niet aankan heb ik nu een probleem" vond ze echt te idioot voor worden en een reden om te gaan schreeuwen.
Ik heb dus de hoop opgegeven, gebruik nu beide telefoons hoewel ik de oude steeds opnieuw moet opstarten omdat die continu vastloopt. Ik gebruik hem alleen voor het bellen en de HTC voor al het andere wat die aan mogelijkheden bied (Want het is een heerlijke telefoon hoor Wink )

Dus dat is het probleem,... sja als je zou kunnen regelen dat ik tch internet kan krijgen, maak je mij een hl blij mens. In ieder geval bedankt voor de interesse

Gman
Zie Uitzending Tros Radar 6 april 2009 !!!

Frown
Gewijzigd door Gman op 22 april 2009, 11:32
waar blijft mijn telfort babe ?
Suggestie:
charlizetheron76sm
Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort bij Radar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden