obey-robots.txt
12 November 2018, 18:42
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

probleem met telefoon van Telfort

Pjotr
ik ben vorig jaar van Tiscali naar Telort gemigreerd en 2 telefoonnummers meegenomen.
Sinds een paar maanden kan ik ineens niet meer bellen met het 2e nummer.
Met het eerste nummer kan ik bellen en gebeld worden. Met het 2e nummer kan ik wel gebeld worden maar niet meer uitbellen
Ik krijg wel de kiestoon maar krijg na het kiezen de afsluit of ook wel informatie toon.
De helpdesk weet het ook niet, en waarom dat verbaast me dat na lange tijd niet meer.

Kortom ik hoop dat iemand dit herkend en mij verder kan helpen.

Alvast bedankt

tr1p
Probeer in eerste instantie het modem te resetten (reset knopje +-20sec ingedrukt houden) Configureer daarna het VOIP gedeelte opnieuw (telefoonnummer en passwords). Mocht het dan nog niet werken is de enige officiele weg dit te melden bij 09009596
Gewijzigd door tr1p op 03 maart 2009, 16:14
Greetzzz tr1p

Pjotr
Bedankt, dit is uiteraard al vele malen gedaan.
Helaas komt er met de helpdesk niks beter uit als andere telefoon korter draadje etc., maar, alles werkte netjes tot 2 maanden terug en ineens foute boel. k ben alles nagegaan wat er verder veranderd zou zijn en dat is 0,0
Toch bedank voor je antwoord

tr1p
@Piotrr
PM maar even je klantcode dan kijk ik even wat ik voor je kan doen

@Dim67
Het probleem over bellen naar USA hoor ik vaker, wat ik erover zeggen kan is dat er momenteel een ondderzoek loopt naar of er iets aan de hand is, en zo ja wat.
Greetzzz tr1p

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met telefoon van Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jjbos 1 dag