obey-robots.txt
20 April 2018, 11:01
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Na porteren, onbereikbaar voor KPN vast aansluiting

matie555
Omdat ik voor mijn werk een jaar naar het buitenland ben gegaan, had ik mijn KPN ISDN nummer naar Budgetphone laten porteren. Hierdoor was ik via VOIP (Linksys SPA3000) gewoon op mijn huisnummer, ook in het buitenland bereikbaar.
Echter het viel mijn na een tijdje op, dat KPN vaste aansluitingen mij niet konden bellen. Als ze mij belden, dan krijgen ze de "niet bestaan nummer" toon te horen. Alle andere verbindingen (KPN mobiel, ander modiel, kabel, tele2, etc) aansluitingen konden mij wel bellen.
Nu ik weer terug ben, heb ik mijn nummer van BudgetPhone naar Telfort laten porteren. In de hoop dat dan het probleem opgelost zou zijn. Echter helaas...nog steeds hetzelfde...iedereen kan me bellen, behalve mensen met een KPN vast aansluiting.....dus ook niet door overheidsinstantie zoals de gemeente, politie en brandweer...
Erg irritant.....
Ik heb een klacht ingediend bij Telfort, echter tot op heden heeft men geen oplossing.....
Ik heb het een beetje zat om door de helpdesk maar aan het lijntje te worden gehouden.
Ik sta op het punt om mijn abo bij Telfort op te zeggen en dan ook maar mijn oude nummer te laten vervallen. Dan ben ik dan wel mijn porterings kosten kwijt....maar dit is nog altijd goedkoper dan de kosten welke ik nu aan de helpdesk kwijt ben en mijn frustraties.

Heeft iemand nog ideeŽn?
Groet, Mat.

EdP
Volgens mij moet je bij de KPN zijn. Ergens in hun systemen is je nummer blijven hangen. Dat is helaas niet opgelost door nogmaals te porteren. KPN moet alsnog die portering goed uitvoeren, nu naar Telfort dus.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

tr1p
Dit kun je aangeven bij de helpdesk van telfort. Geef hierbij duidelijk aan dat je niet gebeld kan worden door KPN klanten nadat jou eigen nummer is geporteerd van KPN naar telfort.

Zorg ervoor dat je minimaal 2 nummers als voorbeeld kunt geven van klanten die jou niet kunnen bellen. hiermee kunnen ze het probleem sneller aanpakken.

Ik hoop dat het snel verholpen word.
Greetzzz tr1p

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na porteren, onbereikbaar voor KPN vast aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
alternatieven voor fritzbox Telfort met eigen modem/router 2 03 maart 2016, 18:50
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen 1 25 juli 2013, 14:33
NAS onzichtbaar voor Experia Box Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 25 juni 2013, 23:50
Unlock code voor sony ercsson J120i Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 13 mei 2013, 22:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly03:47:21
Steun ons
Youfone TV