obey-robots.txt
27 Mei 2018, 07:03
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je ervaringen kwijt over je eigen telefoonnetwerk. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale, asterix, etc
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Hoe sluit ik telfort vast bellen aan

Renee
Hallo
Ik ben al twee dagen bezig met het aansluiten van mijn telfort vast bellen via de telfort modem (internet heb ik al een tijdje)
Volgens het instructie boekje moet ik naar http://192.168.1.254 gaan
Ik krijg dat een inlogscherm met een andere code erboven. Er moet staan P-2602HW-D1A
maar ik krijg telkens een andere code of dat hij de site niet kan vinden/netwerktime-out
Ik kom gewoon niet verder en ik heb gebeld met telfort gisteren maar dat hielp ook niks
Resetten heb ik gedaan, pagina vernieuwen enz.
Kan iemand me aub helpen. Ik zie het niet meer zitten.

Ik heb ook een draadloosnetwerk kan het hier aan liggen. ik heb hem net uitgetrokken en het alleen via de zyxel van telfort laten lopen.

HELP ME!!!

KdeG
hallo, je moet niet op een site komen maar in het modem , om hem te configureren zie hier http://downloads.telfort.nl/telfort/handleiding/Vast%20bellen%2004-10-2007.pdf

Renee
Hey bedankt voor je reactie.
Die link die je me stuurde is het zelfde als het boekje dat ik hier heb.
Hoe kom ik dan in het modem....

KdeG
zoals er staat 192.168.1.254 , als je dat doet in je brouwser wat zie je dan op je beeldschem

Renee
Ik heb het heel vaak geprobeerd nu krijg ik netwerktime-out te zien (terwijl internet het wel doet).
Vanmorgen en gisteren kreeg ik wel steeds een inlog scherm maar als ik dan 1234 invulde pakte hij het niet en moest ik het steeds weer opnieuw proberen....

KdeG
als je het inlogscherm kreeg van het modem en je password werkt niet dan staat er een ander password in ( start je pc en modem opnieuw op en sluit geen adsl aan en gebruik allen je netwerk kabel en wat gebeurt er dan

Renee
oke dan probeer ik dat eens maar hoe bedoel je dat ik geen adsl aan moet zetten?

KdeG
in het modem adsl snoertje los , voor password probeer ook eens admin , als dat niet lukt moet je modem terug naar fabrieksinstellingen , en opnieuw configureren , kijk dan eerst hier ff http://www.zyxelsupport.nl/z011.html

Renee
Ik heb de laptop opnieuw opgestart en de modem gereset en het adsl stekkertje uitgetrokken.
Toch krijg ik deze afbeelding steeds...
Ik weet het niet meer..

KdeG
kijk eens welk lan verbinding welk standaard gateway adres je gekregen hebt

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe sluit ik telfort vast bellen aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
GameSeek