obey-robots.txt
21 April 2018, 13:47
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telfort wel betalen geen internet

nighthawk
Ik heb begin het nieuwe jaar internet van Telfort aangevraagt.
Op 20 januarie zou ik internet hebben, geen signaal op de lijn.
Ik monteur laten komen koste mij 50euro, die verteld mij dat kpn/telfort het signaal op de lijn moet zetten.
Ondertussen is er 65euro van mijn rekening afgehaald wat ik direct heb laten terugstorten.

Ik bellen met de klantenservice krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn maar moet wel mijn betaling doen anders gaan het naar een incasso bureo.

Na mijn mening moet ik pas betalen als internet is opgeleverd.

Iemand advies ?

nighthawk
irkekler123 schreef:
Gewoon betalen, je krijgt altijd geld terug voor niet geleverd product of service terug bij Telfort(gaat meestal automatisch nadat storing opgelost is). Maar als je regels gaat overschreiden enz. kan je die internet helemaal vergeten en opzeggen zal je pas na een jaar kunnen. Dus maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf en Telfort.

Hoe lang gaat dit duren dan ?
Ik wacht vanaf 15 januarie dat is de oplever datum.
En nog steeds geen internet. Ze zijn er mee bezig blijf ik horen.

nighthawk
nighthawk schreef:
irkekler123 schreef:
Gewoon betalen, je krijgt altijd geld terug voor niet geleverd product of service terug bij Telfort(gaat meestal automatisch nadat storing opgelost is). Maar als je regels gaat overschreiden enz. kan je die internet helemaal vergeten en opzeggen zal je pas na een jaar kunnen. Dus maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf en Telfort.

Hoe lang gaat dit duren dan ?
Ik wacht vanaf 15 januarie dat is de oplever datum.
En nog steeds geen internet. Ze zijn er mee bezig blijf ik horen.

Ik kreeg vandaag bericht en maandag komt er iemand langs.
Hoop dat het dan word opgelost.

Bedankt

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort wel betalen geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Geen TV signaal Algemeen 2 18 december 2016, 17:23
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly06:33:04
Steun ons
Youfone TV