obey-robots.txt
21 Augustus 2018, 07:47
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Verhuizing ADSL

Fridge
Ik heb een probleempje met Telfort.....

Het WAS de bedoeling om te verhuizen, ik had het nieuwe huis bezichtigd en afspraak gemaakt om te komen tekenen e.d.
Dat duurde nog een weekje dus dacht dezelfde dag om al een aantal dingen te regelen. Zoals ook de verhuizing bij Telfort, dus gelijk dezelfde dag (20-01-2009) gebeld en geregeld en verhuizing zou plaatsvinden op 14-02-2009

Tot zover alles prima......

De volgende dag (21-01-2009) stelde de nieuwe verhuurder ineens aanvullende eisen waaraan ik niet wilde voldoen dus heb ik de verhuizing afgeblazen. Dus ik bellen naar Telfort om mijn verhuizing te annuleren, dat kon niet telefonisch werd mij medegedeeld en diende ik per aangetekende brief te doen. Prima....was ik van plan direct te gaan lezen totdat ik de bevestigingsmail kreeg en las, daarin stond:

Geachte meneer XXXXXXX,

Wij hebben uw verhuisverzoek voor uw Telfort internet-aansluiting in goede orde ontvangen.
Indien u een nieuw abonnement heeft besteld, sturen wij u hierbij ter bevestiging uw contract, zoals door u is ingevuld.
Binnen enkele dagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging per reguliere post met alle verdere relevante gegevens.
Mocht u deze aanvraag willen annuleren, dan kunt u dit binnen 7 werkdagen na dagtekening via onderstaand telefoonnummer aan ons kenbaar maken.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge´nformeerd.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice

Ik lees dus dat ik het wel per telefoon kan en mag doen en wederom een dag later (22-01-2009) weer gebeld met de KS en nu ging het inderdaad wel volgens de medewerker.
Tot mijn verbazing haal ik op 04-02-2009 een schrijven uit mijn brievenbus waarin staat dat mijn verhuizing gewoon doorgang zou vinden op de 14e.
Ik dus maar weer contact opgenomen met de KS en dit voorgelegd, nu kreeg ik te horen dat ik het toch schriftelijk moest doen en bij voorkeur per aangetekend schrijven :gaap:
Erg frustrerend zulke mensen, maar heb uiteindelijk wel een aangetekend schrijven de deur uitgedaan. Wel was ik pissed toen ik de brief schreef dus heb ik er een aantal puntjes in verwerkt...

Als gevolg stel ik dan ook:
1. Dat per onmiddellijk de verhuizing zal worden stopgezet.
2. Dat er op mijn huidige adres geen downtime zal plaatsvinden van mijn internet.
3. Indien de verhuizing wel plaatsvindt, en er als gevolg dus ook downtime van mijn internet abonnement is, ik per direct mijn contract met Telfort eenzijdig zal opzeggen en mezelf het recht voorbehoud om een andere aanbieder in de huren voor het leveren van een internet abonnement.
4. Dat Telfort als gevolg hiervan dan ook geen verhuiskosten in rekening zal brengen, afgeschreven bedragen hiervoor zullen worden gestorneerd.
5. Schade die is ontstaan zal worden vergoed door Telfort.

Misschien niet direct de meest redelijke aanpak van mijn kant en had misschien ook beter kunnen wachten met de verhuizing direct te regelen maar volgens mij sta ik in mijn recht......wat vinden jullie ?

EdP
Voor mij heb je groot gelijk. Het is bij Telfort blijkbaar niet tot elke KS medewerker doorgedrongen hoe de procedure in elkaar steekt (zoals bij elke provider lijkt wel). Je hebt gedaan wat er verlangd werd (en meer zelfs), als ze het nu nog weten te verprutsen, dan moet je ze zeker aan hun aansprakelijkheid houden.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing ADSL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Glasvezel / adsl Algemeen 1 06 september 2014, 15:30
Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? Algemeen 1 21 februari 2014, 14:41
Speedtouch 780 adsl verbinding lukt niet Telfort met eigen modem/router 7 10 februari 2013, 13:41
Verhuizing niet doorgevoerd Opleveringsproblemen 1 21 januari 2013, 12:21
Ede, wel ADSL signaal, geen IP en internet Storing 2 30 januari 2012, 11:27
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly08:12:58