obey-robots.txt
18 November 2018, 02:30
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Multi-pc modem ZyXEL 2602H 30,- Geschikt voor 4 pcs en Telfort vast bellen

Wout
Multi-pc modem 30,- Geschikt voor 4 pcs en Telfort vast bellen.

Multi-pc modem ZyXEL 2602H

Kenmerken:Met maximaal 4 computers via de (netwerk)kabel op internet
Geschikt voor alle Telfort internetabonnementen

Op het multi-pc modem kun je maximaal 4 computers aansluiten. De computers worden met een netwerkkabel verbonden met het modem.
Voor het multi-pc modem heb je een genstalleerde ethernetkaart op je computer nodig. Deze ethernetkaart is in vrijwel alle computers standaard aanwezig. Het multi-pc modem is geschikt voor snelheden tot 20 Mbit/s. Dit betekent dat het modem geschikt is voor alle internetabonnementen van Telfort.

Technische specificaties:Geschikt voor ADSL, ADSL2, ADSL2+
Twee ingebouwde telefoonaansluitingen voor VoIP (bellen via DSL)
NAT (includes multi-to-multi NAT) / SUA, 512 NAT Sessions Per Host
NAT Server (Port Forwarding)
DHCP Client/Server
Niet voorbereid op draadloos internet

p_2602h_dxa_250x250

Engelstalige info:
ZyXEL 2602H
Gewijzigd door SimOnly op 29 oktober 2007, 16:07
Smile

joep meloen
Weet je of dit modem door Telfort geleverd wordt met de nieuwste firmware of moet je hem direct gaan flashen na de installatie?
Dat zou lastig zijn omdat je na het flashen een aantal instellingen weer opnieuw moet doen (volgens de beschrijving bij de firmware op de Telfort site).

Ben benieuwd of iemand dit weet!

SimOnly
In principe moet je niet gaan flashen. Het modem wordt uitgeleverd met een 'adequate' werking. Flashen is iets voor 'geeks'.

Lees in de update notes of een flash nodig is.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

joep meloen
Er staat bij de laatste firmware;

"Optimalisaties:
Verbeteringen in het telefonie gedeelte, hogere betrouwbaarheid en beschikbaarheid van telefonie.
Mogelijkheid om in de toekomst makkelijker de firmware te updaten".

Best belangrijk, vandaar mijn vraag. Ik gok erop dat de laatste firmware erin zit.

SimOnly
Heb het niet zo snel een uitgifte datum kunnen vinden, maar als het een recente update is denk ik niet dat die erin zit. Die modems worden ingekocht en de firmware die er in zit daar moet je het mee doen. Zelf zou ik ook de firmware updaten maar je loopt daarmee altijd een risico dat je modem onbruikbaar wordt.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

joep meloen
Gisteren toch alvast het modem aangesloten om de firmware te controleren. De firmware die er in zit is standaard en van 2006 en dus verouderd.

De firmware die op de telfort site staat is van, ik geloof juni 2007 en daardoor behoorlijk recent. Daarom heb ik mijn modem alvast geflasht naar de laatste firmware. Dan hoef ik daar niet meer naar te kijken als ik mijn nieuwe aansluiting kan gaan activeren (14 november).

SimOnly
Peter bedankt! Heb de link aangepast in de post van Wout. Jou link heb ik een naam gegeven zodat het niet zo'n lang ding is. Dat werkt als volgt;
[ url=http://82.94.99.141/web/product_family_detail.php?PC1indexflag=20040520161246&CategoryGroupNo=8FFE8DD7-F622-4067-9A60-858D36F7B876]beschrijving van de link[/url]!
Doordat ik na de [ een spatie heb gezet werkt het niet, maar zo kan ik je de bedoeling wel laten zien. Cool
Gewijzigd door SimOnly op 29 oktober 2007, 16:06
SimOnly

SimOnly
ff een cursus BB code van php-fusion.

http://www.telfort.nl -> zonder bb code
http://www.telfor... -> [*url]http://www.telfort.nl[/url]
telfort -> [*url=http://www.telfort.nl]telfort[/url]

Het * is er om er voor te zorgen dat de code niet herkent wordt.Cool
SimOnly

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multi-pc modem ZyXEL 2602H 30,- Geschikt voor 4 pcs en Telfort vast bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden