obey-robots.txt
18 November 2018, 06:33
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

wie help mij

Buijt
Sinds deze maand zou ik ongeveer 20 Mb moeten hebben.
Maar de praktijk zou moeten liggen op (18 Mb)
Volgens Telfort via Telf.0900 9596 Hr. Mohamed van hedenmiddag, ik heb daar naar toe gebeld zij hij dat ik nu 7,6 Mb heb nou dat klopt ongeveer wel.
Ik heb hem gevraagd of dit eventueel aan mijn modem Trust 445A Speedlink XDSL Web Station zou kunnen liggen zij hij nee dat geloof ik niet. (is ongeveer 4 Jaar oud)
Als optie gaf hij op de zwarte telefoon kabel (deze is officieel van de telefoon zeg maar KPN) te vernieuwen of na te zien maar ik zie daar niets bijzonders aan.
Ik heb toen nog de draad rechtstreek in de muur gestoken en daar was ook geen verschil te zien toen heb ik de stekers maar weer in zijn oude toestand gebracht.
Ik zelf heb via Internet met Speedtest.net en Met Mordax.nl deze meting gedaan.
De test van Telfort was 7.6 maar ergens in de buurt (volgens telfort) Shockwoont iemand die heeft ook 20 Mb en daar meten hij 18 Mb zou jij iets weten of een oplossing. Ik heb nog geprobeerd rechtstreek van uit de meterkast maar er was totaal geen verbetering

Richard
Ik heb hem gevraagd of dit eventueel aan mijn modem Trust 445A Speedlink XDSL Web Station zou kunnen liggen zij hij nee dat geloof ik niet. (is ongeveer 4 Jaar oud)

Nou dat zou dus wel kunnen, ik heb de specifikaties niet bekeken, maar is die Trust wel geschikt voor ADSL2+? Als dat namelijk niet het geval is, dan kom je ook maar tot 8mbit en niet hoger.

Testen van speedtest en mordax zijn niet accuraat, het beste kun je met een goede newsserver eens wat downloaden en dan kijken wat de snelheid is.

Maarreh... je hebt toch een gratis Zyxel gekregen of niet? Als je die aansluit, hoe snel is je verbinding dan?

Daarnaast is het ook belangrijk hoe ver je van de centrale af woont, hoe verder er vanaf, hoe minder er van die 20mbit over blijft.

Greetings, Richard.

EdP
Nee dat modem is geen ADSL2+ modem. Sluit je ZyXEL modem aan en je hebt waarschijnlijk ook 18Mbit/s.
Staat trouwens in de manual: maximaal 8Mbit downstream.
Gewijzigd door EdP op 28 januari 2009, 22:48
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Buijt
Ik heb nog geen modem van hun gekregen en krijg ook geen antwoord van telfort heb diversen brieven gemaild, maar ik zou trust eens willen mailen of deze geschikt is voor 20 Mb maar er is daar geen contact of zo iets te vinden op hun sait (syt)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wie help mij', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden