obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Continue opbouwen en wegvallen DSL verbinding
tr1p
Ik snap precies wat je bedoelt, maar zoals elke provider moet je keuzes maken mb.t. je helpdesk.

Er wordt hier namelijk wen eens gedacht dat Telfort probeert winst te maken op zijn helpdesk, nou neem van mij aan dat een helpdesk (qua financien) meer kost dan oplevert. Dus een goede kwaliteit is zeker in het belang van Telfort zelf.

Echter kan je niet technisch hoog opgeleide mensen op de helpdesk gaan zetten, dan word het onbetaalbaar en ga je falliet. De helpdesk eerste lijn, is er om het grootste deel van de problemen af te vangen, de wat meer complexe problemen gaan door naar een afdeling DSL specialisten.

Maar ik ben met je eens dat er beter gelet moet gaan worden op de geschiedenis van klanten mbt technische problemen. Als je al zolang bezig bent moet iederen begrijpen dat een reset van het modem het probleem niet gaat verhelpen.

Ik ga iig mijn best doen om te kijken wat ik kan betekenen mbt tot tech. support hier.
Greetzzz tr1p
 
data-full-width-responsive="true">
ronh

Quote

tr1p schreef:Ik ga iig mijn best doen om te kijken wat ik kan betekenen mbt tot tech. support hier.

Veel succes!!

In ieder geval voor je moeite, zo ook voor irkekler123
(en mocht je een testcase willen, je mag me altijd mailen Wink)
Gewijzigd door ronh op 02 maart 2009, 16:14
 
tr1p
[Edit: onnodige quote verwijderd]
Gewijzigd door tr1p op 03 maart 2009, 16:19
Greetzzz tr1p
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Continue opbouwen en wegvallen DSL verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi : 13 19 jun 2017
VPN verbinding Hardware instellingen : 18 13 jan 2017
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi : 2 03 mrt 2016
Draadloze verbinding valt weg WiFi : 36 13 nov 2013
WiFi en VPN verbinding WiFi : 1 29 mei 2013