obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Continue opbouwen en wegvallen DSL verbinding
tr1p
Tuurlijk, laat mensen zien hoe professioneel je bent, je werkt op de helpdesk geloof me het vertrouwen daarin is niet al te groot bij mensen, en niet geheeld onterecht in sommige gevallen.

Als je als iets zegt over technische zaken zorg dan dat het klopt, dat is alles wat ik zeg
Greetzzz tr1p
 
Richard
@irkekler123: Even een goedbedoelde tip van mij. Haal a.u.b. je ondertekening weg waar staat "telfort medewerker".

Het kan best kloppen dat dit zo is, maar neem van mij aan dat je hier, ongeacht het feit dat je het in je vrije tijd doet, problemen mee kan krijgen omdat je wel degelijk op die wijze de bedrijfsnaam gebruikt zonder toestemming.

Dit kan juridisch gebruikt worden als zijnde dat jij uitspraken doet uit naam van Telfort danwel op zijn minst voor problemen zorgen.

Neem het van mij aan, ik heb er ervaring mee, in het verleden iets soortgelijks gedaan toen ik bij een telco provider op de helpdesk zat.Wink

Dus geen probleem als je zegt medewerker te zijn, maar gebruik het niet in een ondertekening.
Greetings, Richard.
 
matie555
Ik ben het ook zat....ik ben al aan het kijken naar een ander alternatief...Echter voor 19,95/maand heb je niet veel keuze.
 
ronh

Quote

matie555 schreef:
Ik ben het ook zat....ik ben al aan het kijken naar een ander alternatief...Echter voor 19,95/maand heb je niet veel keuze.

Daar zit ik ook mee!
Het is nog steeds de goedkoopste.
Ook al heb ik 12Mbps, als ik ergens anders kijk, ben ik zomaar het dubbele kwijt.

Quote

irkekler123 schreef:
mhhmm. is goed dan. have a nice day

Beste irkekler, laat je aub niet wegjagen door opmerkingen van enkele leden.
Ik ben er heel blij mee dat we hoe dan ook een ingang hebben bij telfort.
Al is het natuulijk geen slecht idee als je je sig aanpast, om jezelf te behoeden voor problemen.

Maar nogmaals: Ik waardeer het ten zeerste wat je hier wilt doen, bij deze mijn complimenten.
 
Goofy07
Zit met hetzelfde. Alleen ik betaal liever het dubbele voor een stabiele 12mbit verbinding, maar ben er nog niet uit welke provider dat kan leveren.

Inmiddels is mijn verbinding door Telfort verlaagd naar 12 mbit, maar mijn verbinding knalt er nog steeds uit. Minder dan voorheen, maar blijft heel vervelend als dit tijdens een telefoongesprek gebeurt. Ik verwacht dat ik mijn contract uitdien tot na de zomer en dan of naar Ziggo of naar XS4all overstap.
 
ronh
Dat heb ik ook.
Ik kijk TV via het internet, en telkens staat je beeld vast.
Nu heeft Telfort het modem vervangen, maar dat mag niet baten.
Voorheen zag je echt call terminated en call incoming, dus dat de lijn echt klapperde.
(met een interval van ong. 30sec dat ie weg viel en dat ie weer terug was.)

Maar nu geeft ie niks meer, en hangt het beeld tussen de 5 en 30 seconden, en heb ik geen enkele melding meer.
Het lijkt wel of de pijp van Telfort dan te vol zit of zo, en dat er pakketjes verloren gaan.
Heel vreemd, en heel irritant.
En dan gaat ie weer de hele avond goed, geen pijl op te trekken.

@irkekler123: ik heb nu dus mijn nieuwe modem, wellicht dat je mij wil helpen hiermee?
Gewijzigd door ronh op 02 maart 2009, 11:40
 
tr1p

Quote

ronh schreef:
Dat heb ik ook.
Ik kijk TV via het internet, en telkens staat je beeld vast.
Nu heeft Telfort het modem vervangen, maar dat mag niet baten.
Voorheen zag je echt call terminated en call incoming, dus dat de lijn echt klapperde.
(met een interval van ong. 30sec dat ie weg viel en dat ie weer terug was.)

Maar nu geeft ie niks meer, en hangt het beeld tussen de 5 en 30 seconden, en heb ik geen enkele melding meer.
Het lijkt wel of de pijp van Telfort dan te vol zit of zo, en dat er pakketjes verloren gaan.
Heel vreemd, en heel irritant.
En dan gaat ie weer de hele avond goed, geen pijl op te trekken.

@irkekler123: ik heb nu dus mijn nieuwe modem, wellicht dat je mij wil helpen hiermee?


Beste Ronh,

Het is niet de bedoeling geweest om irkekler weg te jagen, zoals ik ook tegen hem/haar gezegd hebt is hulp prima. Maar je moet wel weten wat je doet, en dat sommige uitspraken jurridisch aangepakt kunnen worden.

Zelf werk ik ook bij Telfort en ben aan het overlegeen in hoeverre wij hier support kunnen en mogen geven.
Greetzzz tr1p
 
ronh

Quote

Zelf werk ik ook bij Telfort en ben aan het overlegeen in hoeverre wij hier support kunnen en mogen geven.

Het zou wel heel erg prettig zijn als we (met name) op technisch vlak directe ondersteuning kunnen krijgen.
Want de "help"desk van Telfort is vaak een ondoordringbare muur.

Voorbeeld is met af en toe problemen.
Dan word je vaak met een kluitje in het riet gestuurd.
"Als het weer gebeurd wilt u de router dan zonder pc's aansluiten", bijvoorbeeld.
"Ja maar dat heb ik de voorgaande keren ook al 4 keer gedaan daar ligt het niet aan."
"maar toch moet ik u vragen dit weer te doen"

Aaargh Shock
 
tr1p

Quote

ronh schreef:

Quote

Zelf werk ik ook bij Telfort en ben aan het overlegeen in hoeverre wij hier support kunnen en mogen geven.

Het zou wel heel erg prettig zijn als we (met name) op technisch vlak directe ondersteuning kunnen krijgen.
Want de "help"desk van Telfort is vaak een ondoordringbare muur.

Voorbeeld is met af en toe problemen.
Dan word je vaak met een kluitje in het riet gestuurd.
"Als het weer gebeurd wilt u de router dan zonder pc's aansluiten", bijvoorbeeld.
"Ja maar dat heb ik de voorgaande keren ook al 4 keer gedaan daar ligt het niet aan."
"maar toch moet ik u vragen dit weer te doen"

Aaargh Shock


Ik weet hoe de helpdesk werkt, maar hoe frustrerend ook, er is wel een reden voor die vragen. Ook waarom sommige dingen weer opnieuw geprobeert moeten worden. Niet in de laatste plaats voor onze eigen meet apparatuur.

Zelf werkt ik bij Telfort als Technisch Specialist, dus niet op de helpdesk. Maar zoals ik eerder aangaf ben ik aan het overleggen in hoeverre ik hier support mag geven.
Greetzzz tr1p
 
ronh

Quote

tr1p schreef:... maar hoe frustrerend ook, er is wel een reden voor die vragen.

Dáár wil ik nog wel eens met je over van gedachte verwisselen!
Want ik ben zelf netwerk/systeembeheerder en werk veel met Cisco routers/switches, van klein tot groot.
En als ik dan in de syslog van de router zie staan: "Call terminated" gevolgd door "Call incoming", is in mijn oogpunt puur laag 0 van het OSI model het rotzooien. Ofwel de lijn is niet goed.
Dan zie ik geen reden om TOT 4 KEER TOE afgescheept te worden met "Geef hem een hard reset, en sluit hem aan zonder PC's"
En dan...?? voor de gangkast gaan zitten totdat internet en DSL weer wegvallen?
Daar heb ik toch geen internetaansluiting voor.

Ik snap best dat de helpdesk het eerste aanspreekpunt is, maar als je al vanaf 21 december bezig bent, zelf al tig dingen hebt uitgesloten, wekt dit op den duur agressie.
Zeker als je bedenkt dat rond 24 december ik wel door kwam tot de 2e lijn, en toen het idee had dat er een oplossing kwam.
Maar je hoort nooit meer iets van een ticket.

Het is niet om mijn beklag hier te doen, maar meer om jou handvatten te geven, waarom het mogelijk moet zijn dat jullie hier wél ondersteuning mogen geven.

Het is voor Telfort toch ook alles aangelegen om klanten te behouden?
Want de tendens hier is dat steeds meer gebruikers iets anders willen.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Continue opbouwen en wegvallen DSL verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi : 13 19 jun 2017
VPN verbinding Hardware instellingen : 18 13 jan 2017
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi : 2 03 mrt 2016
Draadloze verbinding valt weg WiFi : 36 13 nov 2013
WiFi en VPN verbinding WiFi : 1 29 mei 2013
Advertentie
data-full-width-responsive="true">