obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Continue opbouwen en wegvallen DSL verbinding
Mandy
Ik heb dit probleem ook sinds vanochtend!!! Gisteravond had ik nog zitten bellen via Telfort, en vanochtend heb ik opeens geen internet verbinding. De lampjes op de modem gaan 1 voor 1 branden. Eerst DSL, daarna internet, daarna beginnen de phone lampjes te branden. Denk ik YES het doet het, maar na 1 sec vallen alle lampjes uit en begint het weer vanaf DSL te branden..... Wat moet ik doen?? Contact opnemen met Telfort heeft geen zin????

ronh
Kunnen we hier ook geen stickie van maken?
Wellicht dat als er veel mensen dit probleem hebben, we één vuist kunnen maken?

@EdP: Bedankt voor de link. Hij doet het nu alweer 48 zonder problemen, maar als ie weer gaat klapperen, ga ik hem zeker terugschroeven.
Helaas zit ik al op 12667kbps, ik wil eigenlijk niet veel lager.
Gewijzigd door ronh op 07 februari 2009, 14:08

Mandy
Raar, het internetlampje brandde, dus ik ging checken en ik het weer internet. Alleen de phone lampjes brandden niet. Dus ik ging in de router inloggen om de telefoons opnieuw in te stellen, alleen kwam ik er niet in met mijn paswoord. Toen ging ik het standaard paswoord 1234 gebruiken en toen kwam ik erin. Weet niet wat er is gebeurd, maar deze paswoord is blijkbaar gereset. Heb de telefoons net opnieuw aangemeld en alles doet het weer.... Is het een storing van Telfort? Had op de site van Telfort gekeken en daar stond echter dat ik er geen storingen waren...................

EdP
@ronh: goed om te horen, houwen zo.

@Mandy: dan heb je (of iemand in huis) toch waarschijnlijk een harde reset veroorzaakt. Of het apparaat is defect, een andere verklaring weet ik er niet voor.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Mandy
Jeetje, ik weet echt niet wat er aan de hand is. Dacht ik dat alles weer perfect deed, maar nee hoor! Af en toe valt de internetverbinding gewoon weer uit en af en toe branden alle lampjes weer waardoor ik weer internetverbinding heb. En dat maar de hele tijd achter elkaar....! En niemand heeft in huis wat aan de kabels gedaan. Had de modem alleen uit gedaan, zodat het gereset wordt... Maar dat zal toch niet de oorzaak zijn? Doe het wel vaker als ik geen internetverbinding heb en als ik de modem aan en uit zet, krijg ik meestal weer een verbinding. Had dit keer de modem ook pas uitgezet nadat de lampjes niet meer brandden, dus nadat ik geen internetverbinding had.....

EdP
Dit zijn de manieren waarop je een harde reset kunt veroorzaken: http://www.zyxelsupport.nl/z011.html#...html#reset

Alleen maar de spanning eraf halen is een zachte reset, dat kan je instellingen + wachtwoord niet terugzetten. Er moet dus iets gebeurd zijn dat een harde reset heeft getriggerd.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Mandy
@Edp, bedankt voor jouw reacties!

Ok..... sorry wist niet wat een harde reset was, maar ik had dus een paar keren de modem uitgezet (stekker eruit) en hoopte dat ik weer internetverbinding zou krijgen. Dit lukt niet, dus had ik inderdaad op de reset knop achter de modem ingedrukt. Maar toen had ik ook geen internet. Later op de dag zag ik het internet lampje branden, toen had ik wel internet. IK had in de modem ingelogd en had mijn telefoons aangemeld en toen deed alles het weer. Maar vandaag nog steeds hetzelfde probleem. Af en toe internet, af en toe valt het weer uit..... Ligt het aan Telfort of aan de modem instellingen?

ronh
Afgelopen weekend weer hopeloos, telkens valt de lijn weg.
Ik word er helemaal niet goed van.

Goofy07
Jammer dat je op dit forum geen punten kan geven want dan had ik irkekler123 100 pt gegeven. Super goede tips gehad waardoor mijn verbinding stabiel is geworden! Ook voor mijn telefoonverbinding (haperend geluid) tips gekregen. Grote klasse!

tr1p

Goofy07 schreef:
Jammer dat je op dit forum geen punten kan geven want dan had ik irkekler123 100 pt gegeven. Super goede tips gehad waardoor mijn verbinding stabiel is geworden! Ook voor mijn telefoonverbinding (haperend geluid) tips gekregen. Grote klasse!

Goed dat het gewerkt heeft, toch wil ik irkekler aanraden om uit eigen naam te gaan posten en niet uit naam van Telfort Internet aangezien dit gee officiele hulp-lijn is EN er dus geen kwaliteits controle is vanuit Telfort zelf
Greetzzz tr1p

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Continue opbouwen en wegvallen DSL verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi : 13 19 jun 2017
VPN verbinding Hardware instellingen : 18 13 jan 2017
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi : 2 03 mrt 2016
Draadloze verbinding valt weg WiFi : 36 13 nov 2013
WiFi en VPN verbinding WiFi : 1 29 mei 2013