obey-robots.txt
27 Mei 2018, 07:08
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Geen verbinding ivm administratie fout telfort

Patrickdeh
Hoe is het mogelijk dat Telfort in het complete appartementen complex waar ik woon alle huisnummers verkeerd in de computer te hebben staan?

Een korte uitleg:

Het is nieuwbouw en vlak voor de oplevering hebben ze de huisnummers verandert. Dit is echter bij alles en iedereen doorgevoerd behalve bij de telfort administratie.

Dit probleem heb ik al 4 keer aangekaard bij de helpdesk en hun oplossingen zijn heel eenvoudig namelijk:

U moet 30 sec lang uw modem resetten
U moet het kabeltje in uw andere KPN aansluiting doen en een half uur wachten
U moet contact opnemen met de administratie en een verhuisbericht doorgeven....???
We gaan nu een onderzoek starten.

Waarom gaan ze geld verspillen aan een duur onderzoek waardoor ik zelfs een halve dag vrij moet nemen (wie gaat die betalen?) om de monteur van KPN binnen te laten die een perfect werkende leiding gaat meten.

TELFORT LUISTER NAAR MIJ!!!!!

DE FOUT ZIT IN DE ADMINISTRATIE EN NIET IN DE LEIDINGEN!!!!!!!!!!!

EdP
Wat een administratieve fout met geen verbinding te maken heeft is mij ook nog onduidelijk hoor. De telefoondraad van de centrale naar je huis weet niet op welk huisnummer hij uitkomt en 't maakt 'm ook niet uit.

Wat ik me wl zou kunnen voorstellen is dat de KPN monteur in de wijkcentrale de verkeerde aansluitingen heeft gemaakt. "dit kabeltje is nummer 23, die moet naar Tele2, dat kabeltje is nummer 16a en die moet naar ... enz.".

Erg onhandig dat ze de huisnummers omgegooid hebben, daar heb je als consument alleen maar last van.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding ivm administratie fout telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi 13 19 juni 2017, 20:20
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
VPN verbinding Hardware instellingen 18 13 januari 2017, 20:07
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
Simyo