obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 04:15
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Ik word s.....ziek van de servicelijn

epschol
Geachte heer/mevrouw Schol,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 01-01-2009 met ticketnummer 1589443. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Ik kan in het systeem niets vinden op het door u gegeven adres, misschien dat dit komt doordat de straatnaam gewijzigd is. Verder lijkt mij dit een vrij lastig probleem en te onduidelijk om verder te behandelen over de mail. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de Telfort helpdesk : 0900 –9596 (€ 0,30 p/m) voor een verder onderzoek naar de oorzaak van uw probleem.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Ik probeer sinds juli een mislukte portering goed te krijgen, heb al uren aan de lijn gehangen met Telfort, met KPN IPB, in de tussentijd is door de gemeente straatnaam en postcode gewijzigd, is aangepast, maar dan verdwijn je dus helemaal bij Telfort. Waarom kan niemand bedenken dat je een klant terug kan vinden op zijn telefoonnummer, waarom moet zo'n pest-probleem 6 maanden duren??? Wie haalt nu eindelijk eens de bezem door de technische dienst en de hulplijn van Telfort zodat er nagedacht wordt?? Met alle respect voor de Ahmeds, Mohammeds, Fatima's, Rachids die daar werken, kan er nu niet één enkel persoon bereikt worden die iets zinvols doet???

vegadesigns
Met bellen naar de plaatselijke groenteman en mailen naar Piet Paulusma kom je net zo ver, geloof me!

Als er ergens een stel incompetente ... zitten dan is het wel op de servicedesk (helpdesk lukt me niet) van TELFORT.
En er dan nog geld voor durven vragen ook. Denk dat ze daar zeer binnenkort de enige inkomsten nog van hebben.

Richard
Nou, Vegadesigns, die ervaring hebben we ook al bij Alice, Athome en Online hoor.

Maar er zitten ook echt goede tussen, helaas weiniger dan je graag zou hebben. Maarja voor het abonnementsgeld wat wij betalen mag je (ondanks tariefnummer) niet verwachten.

Men kan nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en ja da's bijzonder vervelend als je echt een probleem hebt, dat wel natuurlijk.

Verleden week had ik geluk en heb ik een tweetal gasten gesproken aldaar die wel verstand van zaken hadden en je ook verder konden helpen dus er zitten er zeker bij.

Maar mensen met verstand van zaken, hebben vaak diploma's en zitten meestal op zo'n helpdesk als tussenbaantje totdat ze een goede vaste betrekking hebben gevonden waar ze verdienen wat ze waard zijn.

En dat kun je ze niet kwalijk nemen.

En geloof me... da's bij elke budgetprovider het geval.

Wil je een fatsoenlijke helpdesk voorzien van mensen met kennis die daar ook blijven zitten, dan zul je naar een wat duurdere provider moeten zoals Tweakdsl of Xs4all.

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik word s.....ziek van de servicelijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden