obey-robots.txt
25 Mei 2018, 22:46
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Oud abo, nieuwe prijs??

ronaldvd
Allereerst nog de beste wensen voor iedereen... Grin

Ben een tevreden klant van Telfort (afgezien de november/december storingen) en heb even een vraag naar aanleiding van de 2 nieuw abo's en bijbehorende prijzen van Telfort.

Weet iemand wat er gebeurt met je abo prijs van het oude 20Mb abo van 19,95 als je jaarcontract is afgelopen ?

Ik en velen met mij hebben dus zo'n 8Mb of hoger snelheid echter dat valt onder het 'oude' abo. Na beeindigen van je jaarcontract van 19,95 zal het natuurlijk stilzwijgend verlengt kunnen worden maar gaan we dan na dat jaarcontract 19,95 per maand betalen of wordt dat gelijk 24,95? Sad

Is er al iemand die hier een antwoord op heeft?

EdP
De bestaande abonnementen blijven gehandhaafd.
De nieuwe prijs geldt alleen voor nieuwe abonnementen afgesloten sinds 1-12-2008.

PJWLignon
@Edp,

Ik heb geprobeerd op de site en in de voorwaarden te vinden wat er gebeurt bij verlenging van het bestaande abonnement, maar heb niet duidelijk kunnen vinden dat een bestaand abonnement met dezelfde prijs kan worden voortgezet nadat het jaarcontract is afgelopen.

Kun je aangeven waar dat staat? Alvast bedankt.

En natuurlijk ook een voorspoedig 2009 toegewenst, met zo min mogelijk storingen Smile

PJW

EdP
Goed zoeken. Smile

sipjohn
Eerlijk gezegd zie ik dan alleen maar externe bronnen, maar op Telfort.nl kan ik niets vinden.
Integendeel in algemene voorwaarden staat dat prijzen gewijzigd kunnen orden(dan wel recht om contract te beŽindigen.)
Maar goed ik heb nog de recalme slogan uit het verleden "vaste lage prijs", dus reken ik er maar op dat prijs voor oude abonnees inderdaad niet wijzigt.

EdP
Daarom zei ik ook Goed(!) zoeken, dan kom je wel een officiŽle bron tegen.

Mocht de prijs verhoogd worden, dan loopt ogenblikkelijk spontaan het halve klantenbestand weg, dus dat zullen ze vast nog even niet doen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oud abo, nieuwe prijs??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen 1 25 juli 2013, 14:33
Nieuwe klant Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 14 maart 2013, 23:14
wifi probleem nieuwe modem WiFi 3 20 maart 2012, 17:04
Nieuwe internet abonnementen per 05-12-2011 Algemeen 1 05 december 2011, 14:17
Modem defect, zelf nieuwe betalen of duurder abonnement Klacht over Telfort 9 25 oktober 2011, 14:12
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:31:32
Steun ons
T-Mobile