obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Netwerk timout
mesa57
@edp : op dat punt gaat het dus ook bij mij mis.
Ik zou wel eens een tracert van iemand willen zien die de site wel kan benaderen.

data-full-width-responsive="true">
teeke_r
Bij mj dus ook hetzelfde, alleen als ik via mijn mobile inlog op een t-mobile netwerk krijg ik de site gewoon te zien, maar dat is dus op een ander ip-adres

singapore
Probeer het eens dmv van volgende URL (via telfort ISP);

http://proxy.org/

NB; selecteer er 1 uit de lijst & enter de gewenste URL

teeke_r
En hoe zet ik die externe firewall dan uit?

Trouwens proxy.org werkt wel maar niet goed, krijg heel veel popups and niet alle links werken goed

EdP
Dit doet me ook wel denken aan dit:
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!

teeke_r
Ik ben met de laptap naar een kennis gaan met Ziggo netwerk, ingelogd op myyearbook, geen enkel probleem, via dnsstuff getracet en het zelfde resultaat ook geblokkeerd door een firewall, maar ik kan de site wel bereiken, Wie dit nog snapt?
teeke_r voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

teeke_r
Ook OPen DNS werkt trouwens niet bij mij

SimOnly
Pas op met het gebruik van proxies! Login gegevens zijn er door kwaadwillenden zo uit te filteren.

Advies wijzig je wachtwoord als je weer met je eigen ip kan inloggen.
SimOnly

EdP
Het is best logisch als je er over nadenkt.
Dnsstuff.com heeft z'n eigen netwerk provider. Of je nou thuis zit, bij de buren of in Duitsland, aan dnsstuff.com verandert niks. Dat je op verschillende adressen dus hetzelfde resultaat krijgt is te verwachten.

Verder had je in de TIP kunnen lezen dat er tijdelijk iets aan de hand is met europese hoofd-dns'en. Dat zou natuurlijk best kunnen verklaren waarom je niet bij die site kunt, het klinkt tamelijk Amerikaans.

Puur uit interesse zou je nog een traceroute kunnen posten vanaf het Ziggo netwerk, niet dat het helpt hoor.

mesa57
Opendns werkt wel bij mij maar biedt niet een oplossing. Ook logisch, want hij geeft voor myyearbook.com hetzelfde ip adres terug. Het zit ergens fout in de routing, vandaar dat een tracert via ziggo wel interessant is om te kunnen zien waar het precies misgaat.

Voor eens op die ziggo start / uitvoeren en dan
cmd /c tracert myyearbook.com >out.txt & notepad out.txt
en post het resultaat hier.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerk timout', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
interactieve tv + netwerk op de TV Eigen netwerk achter het Telfort modem : 4 25 sep 2013
LG Netwerk Storage installatie WiFi : 2 25 jan 2012
Verbetering draadloze lokaal netwerk Eigen netwerk achter het Telfort modem : 3 13 dec 2011
draadloos netwerk met Zytel Algemeen : 5 05 sep 2011
Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen Eigen netwerk achter het Telfort modem : 4 14 mrt 2011