obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
DSL verbinding en internet vallen steeds uit!
Gman

Hans schreef:
...Volgens mijn log heb ik de volgende firmware, maar hoe ik die (eventueel) zou moeten vernieuwen weet ik ook niet: ZyNOS Firmware Version: V3.40(AJZ.2)...

Heej die is anders !!!
ZyNOS Firmware Version: V3.40(ASG.0)
Zouden er toch verschillende firmware versies zijn ?

Mijn verbinding vind ik ook niet altijd even stabiel,
maar dat kan ook aan het www-netwerk liggen omdat ik op de meeste sites kan komen maar soms op andere weer niet, en dat lijkt volstrekt willekeurig...
Frown
Gewijzigd door Gman op 13 januari 2008, 12:05
waar blijft mijn telfort babe ?
Suggestie:
charlizetheron76sm
Grin

Edwin
Ook ik heb al meer dan 2 weken problemen met de verbinding die steeds uitvalt.
Meerdere keren gebeld en er niet doorheen gekomen, dan is mn pre-paid tegoed op.Verder 5 mailtjes gestuurd maar is het standaard antwoord 5 keer dat het aan mijn kabels ligt en als ik die vervang en het helpt niet dat ik maar de modem moet resetten.
Helpt dus echt niet en ik heb er ondertussen goed de balen van niet serieus te worden genomen.
Ook ik koop met het idee mijn abbo geld terug te halen via de bank want de lijn blijft ondanks klagen er belabberd.
In het weekend gaat het wel redelijk, is 1 keer uitgevallen in 24 uur, maar tot zaterdagmiddag is het om de paar minuten prijs en valt de verbinding uit...
Weer een mail gestuurd en maar weer afwachten..
Hoop niet dat ik op deze manier een jaar moet uitzingen want het lijkt ze niet echt te interesseren gezien steeds het standaard antwoord dat het aan mijn kabels ligt (waar overigens al 3 andere providers zonder enig probleem over zijn gegaan.....
Volgens mij hebben tientallen mensen hier last van?? Angry

Edwin
Is er bij iemand ondertussen al actie ondernomen en de problemen opgelost?
Of is het vooralsnog bij loze beloftes gebleven??

Edwin
Bij mij hebben ze gemeld dat ze sowieso geen telefoontje plegen, je moet maar kijken of de lijn het blijft doen, anders moest ik maar weer bellen...
Gaat nergens over.
Heb al zoveel gebeld en gemaild maar een telefoontje terug kan schijnbaar niet.
Ik heb dus ook geen zekerheid wanneer het volledig moet gaan werken.dit weekend gaat het redelijk maar morgen begint de werkweek weer en ligt ie er waarschijnlijk weer om de haverklap uit..
Ik hoor het graag of er bij jullie wel enige verbetering inzit dan is er tenminste nog hoop..

Gman

Rene schreef:
Brief gaat morgen op de fax, heb tros-radar inmiddels een e-mail gestuurd met de vraag of zei iets kunnen betekenen in het serieus afhandelen van klant vragen door Telfort.

Ik heb soortgelijke verhalen als mijn verhaal al meerdere malen voorbij zien komen op diverse forums dat bewijst voor mij dat ik niet de enige ben die veel belkosten maak en niet fatsoenlijk wordt behandeld door Telfort.

Ik zou iedereen die soort gelijke klachten heeft adviseren dit te mailen naar wie weet gaan ze dan eens serieus de klachten aanpakken.

Ok, ook ik heb mijn klachten mbt Telfort aan Radar kenbaar gemaakt.
Ben benieuwd of ze er iets mee gaan doen.
waar blijft mijn telfort babe ?
Suggestie:
charlizetheron76sm
Grin

Edwin
ik heb nu al 3 keer een fax gestuurd maar troost je, daar komt ook al geen antwoord op.
Een vriendelijke vrouw vertelde dat ik mijn fax aan de directie moest richten dan "kwam ie op een andere stapel die sneller werd behandeld" dat geloof je toch niet.
Ondertussen anderhalve week verder en geen antwoord laat staan een goede verbinding!
Ik denk dat zoveel mogelijk mensen met tros radar moeten mailen want het is toch van de zotte dat ze beloven het binnen 10 werkdagen op te lossen maar uiteindelijk niets doen!
Als het niet werkt moet je kennelijk 12 maanden blijven betalen voor geen vebinding en dan kan je opzeggen..
Ik ben er helemaal klaar mee!
Ga mijn mobiele abbo ook opzeggen bij Telfort en mijn (binnen een paar dagen na aansluiting) afgeschreven geld maar terughalen!

Edwin
Ik weet het ook niet meer, ik heb vandaag maar weer een mail gestuurd.
Op de vorige van 2 weken geleden nog geen antwoord, evenals de 3 faxen die ik heb gestuurd.
Knettergek word ik ervan om niet eens een normaal antwoord te krijgen, het lijkt ze niets te interesseren!
Je blijft machteloos staan zo, en ik ben ondertussen wel mooi meer dan 100 euro aan pre paid tegoed kwijt met die geweldige klantenservice....
Ik hoop toch ooit nog is een antwoord te krijgen...*zucht*

Edwin
Ik heb ook nog steeds op mail en fax geen reactie, denk ook niet dat het nog komt...
Een betere lijn ook niet,valt nog steeds tussen de 10 en 15 keer uit op een dag...
Ik heb vandaag 0800-1707 gebeld en me voorgedaan als een eventuele nieuwe klant, ik heb gevraagd of als de lijn niet goed werkt ik dan op kon zeggen i.p.v. een jaar lang met de ellende te zitten.
Was volgens de telfort medewerker geen probleem, ze moesten een goede dienst leveren, zo niet kon er opgezegd worden.
Vraag me af of dit gaat lukken, wel triest dat je dit soort dingen moet gaan uithalen om aan antwoorden te komen.
Ik heb de voorwaarden snel doorgelopen maar het lijkt me dat je gewoon het abbo geld niet hoeft te betalen volgens artikel 15.6,
Denk dat ik dat in ieder geval morgen maar weer even via de fax ga melden...
by the way, als je dan al op zou kunnen zeggen moet dat via het welbekende 0900 nummer, dus dat kost je ook nog is minimaal 10 euro dan!
hoe bedoel je frustrerend!!!

Edwin
ook raar is dat als je klant wil worden dat je binnen 5 seconden (gratis) wordt geholpen, ben je al klant kan je tot 20 minuten a 30 cent per minuut in de wacht....
beetje vreemd...

ZyberT
Ik heb hetzelfde probleem ook maar dan bij Compuserve. Ik gebruik ook een Zyxel P-2602HW-D1A modem. Na paar keer helpdesk te hebben gebeld stuurde ze me een nieuwe modem. Ligt bij mij ook niet aan de kabels. Ook de DSL line status is ok up en down noise margin zit op ong 16db (onder 5db geeft problemen). Het valt mij op dat we er alleen in de spits last van hebben. Want daarbuiten hebben we meestal geen uitval.
De firmware van mijn zyxel P-2602HW-D1A is [url="http://operations2.tiscali.nl/consumer/telefonie/340AJZ2D0.bin"]340AJZ2[/url]
Er is geen firmware update.
Enigste firmware die ik kan vinden is een downgrade
[url="http://operations2.tiscali.nl/consumer/telefonie/340AJZ2b4.bin"]340AJZ2b4[/url]
maar daarmee veranderd het probleem niet.
Ik heb maandag een ander modem: de speedtouch 780.
Ben benieuwd of die het beter doet maar vooralsnog vermoed ik dat er zowel bij Telfort als bij Compuserve iets fout gaat in combinatie met de ZyxelFrown.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DSL verbinding en internet vallen steeds uit!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi : 13 19 jun 2017
VPN verbinding Hardware instellingen : 18 13 jan 2017
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi : 2 03 mrt 2016
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing : 2 29 feb 2016
internet snelheid Snelheid : 5 26 aug 2015
Advertentie
data-full-width-responsive="true">