obey-robots.txt
18 Juli 2018, 04:50
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

probleem met nieuwsgroep speedlinq

Rico de pico
Ik heb sinds een week geen speedlinq nieuws groep ik kan niet meer downloaden .
Ik betaal er wel voor volgens telfort ligt het niet aan hun maar hun hosting bedrijf .
Wie heeft er nog meer problemen hiermee het duurt wel erg lang. en komt het nog goed anders wil ik zo snel mogelijk van deze nieuwsgroep af .geld betalen zonder diensten balen!!!!!

Timelord
Ik kan niet spreken voor andere nieuwsgroepaanbieders, maar toen ik vorig jaar zonder internet kwam te zitten (met dank aan een heel duidelijke provider) heb ik mijn nieuwsgroepenhoster gemaild en gevraagd of het account stilgelegd kon worden.

Dat kon en ze antwoordden: laat maar weer weten wanneer je het weer wilt opstarten.

Toen ik uiteindelijk Telfort had en weer kon internetten heb ik ze gemaild en ik kreeg toen netjes een overzicht met mijn verlengde account gegevens.

Ik heb Hitnews.eu

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met nieuwsgroep speedlinq', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
netwerkadapter probleem Algemeen 1 16 november 2012, 21:52
P-2812HNU-F1 probleem in de nacht Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 14 augustus 2012, 00:18
wifi probleem nieuwe modem WiFi 3 20 maart 2012, 17:04
Laptop Wifi probleem op 802.11 b/g/n op 802.11 b/g gaat het goed WiFi 3 28 november 2011, 17:49
Geen goede VOIP-verbinding: probleem van Zyxel? of anders oplossen... Hardware instellingen 6 09 maart 2011, 00:05
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:05:05
| jbasomers 1 dag