obey-robots.txt
12 November 2018, 18:57
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

10x per dag ligt mijn voip en internet eruit..

smartass
Speedlinq had nooit problemen ,althans niet bij mij.

Nu met telfort doen mijn telefoon het sporadisch maar sinds vrijdag 29-11-08 loopt alles in de soep. Zodra mijn Voip eruit ligt, ligt ook mijn internet eruit. Modem kan je 20x opnieuw opstarten maar dat werkt niet. Alleen al met het typen van dit bericht ben ik mijn verbinding al 3x kwijt geweest.

Dood moe wordt je ervan en de helpdesk helpt je al geen donder verder, alleen geld binnen halen via die lijn van ze. Ik wil mijn lijn zonder problemen terug en zo snel mogelijk. Dit is echt te erg voor woorden en hier betaal ik niet voor.

Mijn modemlog:Shock
03:44:46 (since last boot) VOIP: Recv 200 OK


03:44:46 (since last boot) VOIP: Send REGISTER


03:44:46 (since last boot) VOIP: Recv 401 Unauthorized


03:44:46 (since last boot) VOIP: Recv 100 Trying


03:44:46 (since last boot) VOIP: Send REGISTER


03:42:18 (since last boot) LOGIN User tried to login on [HTTP] (from 192.168.1.64)


03:41:10 (since last boot) GRP Default destination is routed via gateway 82.169.151.254


03:41:10 (since last boot) DHCC lease ip-address 82.169.150.210 bound to intf Internet


03:41:10 (since last boot) DHCC IP address 82.169.150.210 (255.255.248.0) set on intf Internet: ok.


03:41:08 (since last boot) FIREWALL event (1 of 6): disabled rules


03:41:08 (since last boot) xDSL linestate up (downstream: 17190 kbit/s, upstream: 1029 kbit/s; output Power Down: 15.0 dBm, Up: 12.0 dBm; line Attenuation Down: 11.0 dB, Up: 4.5 dB; snr Margin Down: 5.0 dB, Up: 11.5 dCool


03:40:45 (since last boot) FIREWALL event (1 of 6): enabled rules


03:40:45 (since last boot) VOIP: Send REGISTER


03:40:45 (since last boot) xDSL linestate down


03:40:45 (since last boot) GRP Default destination is not routed anymore via gateway 82.169.151.254


03:40:45 (since last boot) DHCC IP address 82.169.150.210 deleted: ok


03:40:22 (since last boot) VOIP: Send INVITE


03:40:00 (since last boot) FIREWALL event (1 of 1): disabled rules


03:39:40 (since last boot) VOIP: Send INVITE


03:39:40 (since last boot) FIREWALL event (1 of 1): enabled rules
 
EdP
Wat voor een modem is dat?
 
smartass
large
Het is een SpeedTouch 716

update: sorry het is een 716 (wireless), ben niet thuis vandaar. Wink
Gewijzigd door smartass op 02 december 2008, 20:59
 
EdP
Dan heb je vast ook nog wel een door Telfort verstrekt modem; vertoont die hetzelfde gedrag?
 
smartass
Ik heb deze toen ontvangen van speedlinq. verder van telfort nooit iets anders ontvangen.
 
piele
Ik had ook speedlinq, nooit geen problemen. Totdat het overging naar telfort.......ook om de 4 uur modem herstarten, tig telefoontjes naar de helpdesk. Uiteindelijk een nieuw modem ontvangen van hen. Een zelfde speedtouch 706. En ja hoor, dezelfde ellende. Heb toen een zyxell modem geeist. Moest wel even 14,95 betalen voor administrtiekosten.....en daarna.....weer een prima verbinding. Op die telefoon problemen na waar iedereen last van heeft gehad de afgelopen tijd.

sterkte en suc6 ermee Smile
 
smartass
Thanks, ik denk dat ik het opzeg en overstap. Ze helpen me geen stap verder. Krijg domme verweren van ja uw kabels zijn te lang.

Huh? Ik heb die verbinding al 2 jaar en mijn kabels zijn nog geen 50cm lang. Zit direct bij het Isra punt met modem en telefoon. Sad

Dan moest ik maar weer ff opnieuw opstarten en nogmaals afwachten en anders weer bellen Tuurlijk nog meer geld winnen maar service ho maar. Mobiel netwerk is geweldig van ze maar dit pff.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '10x per dag ligt mijn voip en internet eruit..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jjbos 1 dag