obey-robots.txt
24 Juni 2018, 03:02
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Wederom irritante uitval, zonder mij bekende aankondiging

Richard
Was ik dus lekker TV aan het kijken om 05.30 uur op donderdagmorgen, opeens weg signaal.
En dan bedoel ik niet gewoon even het internet lampje, maar dus ook het DSL lampje. En ondanks een reset, modem eens uit en aangezet etc, dat DSL lampje kwam niet meer terug, niet eens meer een linesync gehad!

Dat is bijzonder ergerlijk, zeker als het niet vooraf aangekondigt wordt. Het zal me een reet roesten of dat nu midden in de nacht is over 's morgens heel vroeg, je zal maar net met een upgrade- of andere ingewikkelde procedure via internet bezig zijn, dan ben je mooi in de aap gelogeerd.Sad

Ik ben behoorlijk pissed hierover. Een en ander duurde niet eens eventjes, doch maar liefst tot 06.00 uur. En gedurende die tijd deed dus ook de telefonie het niet!

Dan gaan we verder, diezelfde avond, opeens rond 23.30 uur, plof, internet plat, oorzaak: DNS of gateway down.
Er was een linesync en ook het internet lampje brandde, alleen was er niet met internet te verbinden.
Dit duurde "gelukkig" slechts ongeveer 5 minuten, maar het is al de zoveelste keer de afgelopen maanden dat dit voor komt, de vorige keren was in het weekend, zaterdag of zondag's.

Telfort begint me daarom langzaam behoorlijk de keel uit te hangen met die ongein.
Vorige keer toen ik belde moest ik het modem maar eens helemaal resetten. Kon ik dat rot kreng weer helemaal opnieuw gaan instellen, maar oke.
Dat heeft het probleem niet opgelost. Het ligt niet aan mijn bekabeling want exact diezelfde was ook in gebruik bij Tweakdsl, Online en nu dus Telfort, allemaal zonder problemen. Behalve de laatste maanden.

Dus ik denk dat ik me langzaam maar weer eens ga orienteren op een ander. Wat is dit een tegenvaller zeg, en dat na zo'n goed begin.
Gewijzigd door Richard op 22 november 2008, 02:46
Greetings, Richard.

Richard
Een strak plan ja, Optal mag er best eens naar kijken.
En dat Zyxel modem (als het daaraan ligt tenminste) mag ook wel een firmware upgrade hebben.

Verleden week weer 2x uitval terwijl alle lampjes brandden. Maar wat ik erger vindt, vandaag met iemand gebeld. Die wil me een kwartier later terug bellen en kan me een uur lang niet bereiken.
Blijken mijn beide sip accounts (een van telfort en eentje van budgetphone) er weer gewoon uit te liggen terwijl het lampje op het modem wel brand.

Zonder iets te wijzigen bij beide accounts op apply klikken heft het probleem op en ik ben weer bereikbaar. Maar ik heb hier verdomme een eigen zaak en ik ben het spuugzat dat ik steeds onmerkbaar onbereikbaar ben.

Dit probleem heb ik bij Orange nooit gehad. Onderhand krijg ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik bij Orange vertrokken ben.
Er waren wat nadelen aan verbonden, maar het was wel stabiel en nooit problemen met telefonie gehad.
GRRRRRR.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wederom irritante uitval, zonder mij bekende aankondiging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
mobiel internet zonder abbonnement Klacht over Telfort 1 03 juli 2012, 17:06
Wederom werkt het weer niet Klacht over Telfort 2 13 mei 2011, 20:42
M150 simlock vrijmaken zonder simkaart Telfort overige diensten 1 02 december 2010, 11:07
Het bekende probleem... (inloggen Mijn Telfort) Algemeen 3 14 december 2009, 16:20
Is het mogelijk om een toestel te unlocken zonder telefoonnummer? Telfort Mobiel Tips en Truuks voor mobiele telefoons 2 28 september 2009, 09:29
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:54:11