obey-robots.txt
16 Juli 2018, 18:37
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Dit forum ontbreekt aan snelheid

epschol
Het duurt soms ellendig lang voordat zaken in beeld komen. Hebben we geen snellere server?

SimOnly
Sinds gisteren staat het logo van DeziWeb rechtsboven op de website. Volgende week gaat deze site van shared hosting naar een VPS server. Ik verwacht dat het dan allemaal veel sneller is.

Ik vind het wel gek dat je deze vertragingen ervaart. Zou het iets in jouw abo kunnen zijn, of misschien een Telfort ding.

Ikzelf zit bij Online (was Orange) en heb deze problemen niet.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

catt4u
Ik heb dezelfde ervaring;(
Sinds het forum 'nieuwe stijl' is gaat het zo langzaam als stroop!
Je kunt een deel van de post lezen als je er met je muisaanwijzer over gaat.
Maar als je de post wilt openen duurt het gigantisch lang voor die ook echt opent!!

Is zeeeeer irritantSadSad

SimOnly
Vreemd! Ik heb het probleem wel als ik heel veel tabs in IE7 open heb staan. Anders niet.

Even de ervaringen met VPS afwachten.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Puma
Het forum laadt bij mij anders behoorlijk rap!
Dit gaat al een tijdje heel goed.

Voorheen hadden de forums inderdaad last van een trage laad tijd, maar dat is al weken niet meer zo.

EdP
Wat ik zelf gemerkt heb is dat er aardig wat gewacht moet worden op ad servers, het forum leunt natuurlijk zwaar op reclame-inkomsten.

SimOnly
Het forum draait nu al een tijdje op VPS. Hoe zijn de ervaringen nu?
SimOnly

EdP
Weet ik niet (AdBlock Plus).
Wel viel het me op dat de pagina's een stuk trager geladen werden onder Linux, komt dat door de scripting?

SimOnly
De taal waarin de forumsoftware is geschreven is PHP, daarnaast wordt javascript gebruikt.

Zonder javascript functioneert de software wel maar krijg je te maken met ongemakken zoals het niet aan kunnen klikken van buttons voor b.v. text opmaak.

Of Linux trager deze pagina's laad dan b.v. windows weet ik niet.
Lijkt me eerlijk gezegd niet.
SimOnly

SimOnly
Ik heb net het volgende in .htaccess toegevoegd. Hiermee hoop ik dat de pagina's sneller gaan laden.

# cache images and flash content for one month
<FilesMatch ".(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# cache text, css, and javascript files for one week
<FilesMatch ".(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

SimOnly

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dit forum ontbreekt aan snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
Internet snelheid neemt af... hard retrain? Hardware instellingen 1 21 oktober 2012, 15:29
Snelheid bij Router achter P-2602R-D1A Eigen netwerk achter het Telfort modem 6 26 januari 2012, 01:21
Internetverbinding/snelheid Snelheid 8 15 juni 2011, 23:28
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:20:54