obey-robots.txt
18 Juli 2018, 04:49
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Thompson modem als Bridge, Vigor2200E als Router

Kravuzz
Beste mensen,

Sinds enige maanden is de ADSL provider Speedlinq overgegaan naar Telfort.

Ik had het zo ingesteld dat het thompson modem bridged stond ingesteld met DHCP uit.

Van daaruit ging er een kabel naar de WAN-poort op de router, met DHCP aan..
Ik had geen gedoe met DMZ.

Tijdens de overgang zijn er waarschijnlijk instellingen gewijzigd.. De router krijgt geen ip meer van het modem in bridged mode.

Heeft iemand de instellingen voor mij, hoe ik het modem bridged kan instellen zodat het werkt ism. een router?

EdP
Niet zoveel ervaring mee. Moet je misschien eerst naar http://connect.ad... of als dat niet werkt naar http://1.254.254....?

epschol
Als je Thompson modem net zo'n oude techniek heeft als de Vigor 2200E uit 2003 (er is wat meer hoop met een 2200Eplus) ga dan in elk geval de firmware updaten maar zorg in elk geval dat je een model hebt dat ADSL2+ aan kan. Maar je kan jezelf beter een plezier doen denk ik door een router te kopen die een hogere doorvoersnelheid aan kan, die van de 2200E is (en zeker als je encrypted VPN gebruikt) voor de huidige stand van de techniek onder de maat.

Richard
Ik vraag me eerder af of uberhaupt iemand een Telfort verbinding in bridgemode werkend heeft.
Tot nu toe heb ik alleen maar verhalen gehoord dat dit niet wil lukken.

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thompson modem als Bridge, Vigor2200E als Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi 13 19 juni 2017, 20:20
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Eigen router achter Experiabox v8 Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 03 maart 2016, 18:48
Inlog pagina router p-2812HNU-f1 WiFi 2 02 januari 2015, 18:52
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:04:19
| jbasomers 1 dag