obey-robots.txt
25 Mei 2018, 22:43
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wie heeft er ervaring in Omg Arnhem met Telfort?

Jovink1966
Wil een abbonement afsluiten met telfort maar ben benieuwd naar ervaringen.
Wie kan me verder helpen?

Thanks !!

anconakip
Ik woon in Duiven. Ik heb sinds dinsdag internet. Dit werkt perfect. Alleen mijn telefonie gedeelte kan ik nog niet activeren. Zal hopelijk vanaf vandaag wel gaan lukken (21 december is namelijk de officiele aansluitdatum).
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

hondengek
Ik woon weliswaar in de Randstad maar bij mij kon ik de Internetverbinding, conform de bevestiging, op 19 dec. jl. weliswaar activeren maar heb nog steeds geen toegang tot mailserver en/of vaste telefonie.
Veelvuldig contact met de Klantenservice heeft me een fortuin gekost maar geen eenduidige antwoorden.

Kunt u me op de hoogte houden over de verdere loop der dingen bij u in Duiven?

Prettige Kerstdagen!

anconakip
Bij mij in duiven was alles op de activatie datum actief. Alles werkt perfect. Misschien dat u even contact op moet nemen met de klantenservice?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

hondengek
Hoewel een schrale troost voor mij, ben ik blij voor u dat het kennelijk wl goed kan gaan.
Dank voor uw advies maar bij diverse contactopnames met Helpdesk heb ik alleen maar tegenstrijdige berichten gekregen.
Het heeft me tot nu een vermogen aan -mobiele- belkosten gekost maar het belangrijste is dat ik als lichamelijk gehandicapte ben aagewezen op de vaste telefoon.
Maar ja, beter niet verder gezeurd: ik heb tenslotte mijn (hulp)hond nog=steun en toeverlaat. (vandaar mijn alias....)

Timelord
Ik weet zogauw even niet meer waar ik dat gezien heb, maar ik zag een aanbieding van 3000 minuten voor ik dacht 10 euro.

Dat is 50 uur bellen per maand. Mobiel.

Mijn tip: gooi die hele adsl zooi eruit, neem kabel en zo'nmobiel abonnement.
Mocht je dat niet willen, dan kun je via de kabel ook telefonie nemen.
Bij UPC tenminste.

D43m0n
ik woon in tolkamer en heb sinds 14 december internet. Sinds 19 december bellen we ook via telfort, met behoud van het oude nummer. Het werkt allemaal als een tierelier. De internet en telefonie verbindingen zijn tot nog toe stabiel.

Als je het niet erg vind dat je ADSL (publieke) ip adres een keer verandert, dan is dit wat mij betreft een prima aanbieder.

Timelord
Ik kom vandaag thuis en ik zie dat het rode ledje groen is geworden.

En ja hoor, ik heb verbinding met Telfort !.

Snelheid: 14134.1 kbps

Ik woon in Zevenaar, dus omgeving Arnhem.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft er ervaring in Omg Arnhem met Telfort?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:27:55
Steun ons
Youfone