obey-robots.txt
17 Juli 2018, 15:18
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Telfort opzeggen!!
telefonie/internet telefonie/internet 100%[1 stem]
Totaal aantal stemmen : 1
 Onderwerp afdrukken

Telfort/Speedlinq

Irene
Hallo,
Sinds de overname van Speedlinq naar Telfort liep alles fout
1.de internetabonement werd zomaar verhoogd van 19.95 naar 29.95 omdat Speedlinq iets vergeten was door te berekennen !
mail Telfort:
Van: Telfort klantenservice internet
Datum: 14-8-2008 11:30:34
Aan: irealbert@telfort.nl
Onderwerp: Antwoord op ticket: 1461500 Telfort Helpdesk

Geachte heer/mevrouw Albert,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 14-08-2008 met ticketnummer 1461500. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

U betaald 10 euro extra omdat door een fout van Speedlinq er nooit doorbelasting netwerkkosten in rekening zijn gebracht. Deze kosten had Speedlinq in rekening moeten brengen voor het huren van de koperdraden om adsl over te leveren. Deze fout zou bij Speedlinq op den duur ontdekt zijn, en dan had u een naheffing gekregen. Telfort kiest er voor om deze naheffing niet te doen, maar de netwerkkosten vanaf het modem van migratie in rekening te brengen. Deze kosten zijn niet van Telfort maar van KPN.
Als u uw abonnement op wilt zeggen, kunt u dit schriftelijk of telefonisch doen.
Telfort klantenservice internet
Postbus 2823
3500 GV Utrecht

2. Telefoon was veranderd in gratis bellen had hier niet voor getekend in mijn contract.
3. Vanaf 10 augustus heb ik al geen telefoon meer!
4. Mails kan ik wel versturen maar niet ontvangen via Telfort?
5. Had mijn contract aangetekend (ook telefonisch) opgezegd en nu krijg ik te horen dat er geen brieven waren aangekomen om mijn contract te beŽindigen. Alleen vroegen ze mij of ik een bevestiging die ik van Telfort had gehad hiervan maar deze had ik wel gevraagd bij het aangetekend schrijven maar nooit gekregen.
Dus had een nieuwe provider gezocht(via een winkel) alles was daar geregeld voor 28 september maar toch zeggen ze tegen mij en die mevrouw dat er geen contract beŽindigd was!
Alle beloofde brieven met er veranderd niets aan uw factuur alles blijft hetzelfde zijn gewoon maar sprookjes tot op heden zelf willen ze de adsllijn niet vrijgeven omdat ik geen opzegging heb gedaan volgens Telfort??
Als we allemaal nu eens protesteren tegen alle providers en voor ons recht opkomen staan we er beter voor dan nu wel betalen maar geen recht! Waar gaan we naar toe in deze samenleving! Het wordt er alleen maar erger door.
Irene

epschol
1. Dit is niet anders
2. Iedereen belt bij Telfort gratis naar vaste nummers
3. Je SIP codes staan verkeerd ingesteld
4. Hoe kom je aan dit mailtje, gericht aan een Telfort account?
5. Telfort doet soms 6 weken over het beantwoorden van brieven. Er is dus nog hoop.

Klusnitwit
Ik ga nog niet opzeggen, maar ik merk wel dat ik sinds de overgang veel problemen heb met mijn verbinding. Ik zit echt lang te wachten als ik zit te internetten! De verbinding ligt er de hele tijd uit!

epschol
Verbindingen die er de hele tijd uitliggen moeten een probleem hebben bij de aansluiting. Bij Telfort internet en telefonie heb je geen splitter nodig maar er mag ook geen oude apparatuur nog op de lijn zitten. Dan gebeurt het regelmatig bij Telfort dat het signaal niet past bij de afstand tot de centrale. Woon je verder dan 4 km van de centrale, laat dan je inregelsnelheid beperken tot 6 Mbit of zet zelf je modem op een lagere inregelsnelheid. Hoe je dat moet doen hangt af van het type modem. De afstand tot de centrale kan je bekijken op de website http://pcdb.bbned.nl/ bijvoorbeeld en hou dan in het achterhoofd: zonder storing haalbaar: 20 Mbit tot 800m, 15 Mbit tot 1100m, 10 Mbit tot 1500m, 8 Mbit tot 2000m, 6 Mbit tot 3000m, 4 mbit tot 4000m en daarboven wordt het steeds minder, bij 7000m mag je blij zijn met 512Kbit stabiel. Met 'relaxed performance' kan je wel eens wat meer halen, maar als het stabiel moet zijn kun je deze waarden wel aanhouden voor ADSL.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort/Speedlinq', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jbasomers16:30:44
| SimOnly 1 dag