obey-robots.txt
19 November 2018, 14:24
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort Dsl lampje knippert

lexusstylie
hallo , zal mij eerst even voorstellen

ik ben alex en heb mij sinds kort aangemeld voor een telfort adsl abbo..

alles is redelijk vlot verlopen moet ik zeggen..netjes op tijd mijn modem in huis en vanaf vorige week is dit alles geactiveerd..dit alles binnen 6 weken.

maar nu het volgende..ik kreeg dus een email van bevestiging van activatie e.d

ik blij bij thuiskomst de modem aansluiten..en ja hoor de modem was aan het intrainen..er verstreek al gauw 3 uur en nog steeds aan het intrainen etc.
is/ra punt zelf nagekeken , en was niks aan het handje.

Telfort een mail gestuurd en daarop kreeg ik als antwoord dat ik maar even moest bellen,omdat het een betaald nummer betreft heb ik dit niet gedaan.

mijn stiefvader zijn vader is oud Kpn monteur en hij is vandaag langs geweest om alsnog alles even te controleren en kon geen problemen vinden,daarna nog naar een telfort winkel geweest ook hun konden mij niet helpen.

zonet heb ik Telfort weer een email gestuurd , deze kun je hieronder lezen.

>>>>>>>>>>

Beste Telfort

ik reageer op de door u naar mij toegezonden mail

ik heb problemen betreft het Dsl signaal (Dsl lampje dat blijft knipperen) dit probleem heb ik eerder deze week voorgelegt aan de Telfort klantenservice.
er is vanmiddag een (oud Kpn monteur,de vader van mijn stiefvader) bijgeweest en hij heeft geconstateerd dat het probleem niet in huis plaatsvindt.
het is of een probleem in de centrale (bv defecte printplaat) of de lijn is nog niet geactiveerd voor Adsl.
Dus er moet vanuit Telfort een Kpn monteur gestuurd worden mits het abonnement nog niet geactiveerd is.

mijn vorige mail waarin ik het probleem heb voorgelegd werd beantwoord met de vraag of ik wou bellen naar 0900-9596 (30 cent p/m) tegwoordig op uw site zag ik dat het 15 cent p/m is,maar evengoed is dit niet voor mij te doen ivb met een Telfort pre-paid kaart.
en opwaarderen doe ik niet ivb met het krappe budget dat ik heb.
ook is het bellen bij kennissen uitgesloten omdat ik hiervoor eerst naar (de dichtst bijgelegen kennissen) vriescheloo moet reizen (+- 50 km van mijn woonplaats)

daarnaast is het niet aan mij om de gespreks kosten te betalen,voor de goede service die mij vanzelfsprekend geleverd behoort te worden (werkend Adsl abonnement) , om die ook daadwerkelijk te krijgen , ik stel u (Telfort) daarom ook voor om een kosteloos storingsnummer te nemen

ik stel voor dat u mij belt mocht het nodig zijn (bv met een dsl check o.i.d)
ik ben te bereiken op Tel : 06xxxxxxxx

mvg A.a Oosterhuis
xxxxxxxxxxxx xx
xxxx xx

Klantcode: xxxxxxxxxx
Gebruikersnaam : xxxxxxxxxx@telfort.nl
Ordernummer : 1614406

>>>>>>>>>>>>> einde email

ik ben benieuwd wat Telfort gaat doen om het probleem op te lossen
en hopen dat ik de volgende reactie kan plaatsen via mijn werkende Telfort abbo

[Persoonlijke gegevens onleesbaar gemaakt i.v.m. privacy e.d.]
Gewijzigd door EdP op 17 oktober 2008, 21:26

bcool
Niet echt handig om je prive gegevens hier te dumpen he?Pfft

lexusstylie
bcool schreef:
Niet echt handig om je prive gegevens hier te dumpen he?Pfft

mijn telefoon nummer en email adres staan ook op marktplaats
en ik ga er van uit dat we hier allemaal volwassen mensen zijn Wink

lexusstylie
nou vandaag wederom contact gehad met Telfort..de lijn moet werken (volgens hun)

kreeg het standaard verhaaltje te horen trefwoorden blauwe kabel ,meterkast , reset etc etc

hun opnieuw verteld dat dit alles is nagekeken door een oud kpn monteur..

vanavond voor 21:00 word ik gebeld (jaja door Telfort) voor een aantal testjes..

mocht daar niks uit voort vloeien word er een monteur gestuurd..

ben benieuwd

Patjuh
offtopic:
Mazzelaar, 218 meter vanaf de centrale Shock

Dit is het snelste wat ik tot nu toe heb gehaald (2,1km vanaf de centrale):
339861693
Gewijzigd door Patjuh op 17 oktober 2008, 18:21

lexusstylie
Onnodige quote verwijderd

218 meter hemels breed heh Wink
Gewijzigd door EdP op 18 oktober 2008, 01:00

Dennisweb
Hmmz, ja die problemen ken ik.
Nou ken ik in Hoogezand ook een Fruinpad, maargoed.

Dit probleem heb ik ook gehad, duurt nog wel ff kan ik je vertellen. Bij ons kregen we pas internet nádat er een monteur was geweest.

lexusstylie

vanavond werd ik gebeld door Telfort,en er word mij beloofd dat tussen 5 en 15 dagen een monteur komt.

ik heb er wel 38 minuten aan de telefoon voor moeten hangen.

hopen dat het probleem hiermee word opgelost
Gewijzigd door EdP op 18 oktober 2008, 01:00

epschol
2 mogelijkheden:
1. Er staat wel sync signaal op je lijn maar je hebt het verkeerde modem. De lijn is dan waarschijnlijk een ex-ISDN lijn en je hebt een pots modem gekregen
2. De kruisdraden in de patchkast in de straat waren niet goed gelabeld en een ijverige KPN monteur heeft ze voor een andere aansluiting gebruikt.

1. Kun je testen met een ISDN-Modem
2. Kun je testen met een lijnmeting, je meet weerstand en ongeveer 1 V wisselspanning.

lexusstylie

de beste man van de Telfort klantenservice kon wel zien dat mijn modem aan stond en de lijn actief is,en volgens hem zou daarom de verbinding moeten werken.
dan zou het best zo kunnen wat je zegt dat het een ex isdn lijn is , maar is het niet zo dat je bij isdn een nt1 kastje in huis hebt ?
Gewijzigd door EdP op 18 oktober 2008, 01:01

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort Dsl lampje knippert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden