obey-robots.txt
18 Oktober 2018, 20:08
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Sorry uw account of pincode wordt niet herkend

molton
REGISTER Server Address sip.telefoniedienst.nl

als ik deze vergelijk in mijn modem,moet het zijn.

REGISTER Server Address tel.telefoniedienst.nl

SIP vervangen door TEL probeer het even succes.

DRAADLOOS
Bedankt, maar ook dit helpt niet.

Ik zal wel een apart geval zijn met een bijzonder probleem.

Telfort is niet van plan mij te helpen. Al 3 mailtjes gestuurd, maar laten niets van zich horen.
Hoe klantonvriendelijk kun je zijn.

EdP
Het ziet er niet raar uit die instellingen, het verschil met de mijne is dat bij mij Primary Compression Type op G.711A staat en Secondary Compression Type op G.729 en dat DTMF Mode op PCM staat.

De vrouwenstem die je hoort is mij niet bekend (niet dat ik zo'n expert ben) maar het lijkt geen blokkering te zijn zoals 06 of 0900 nummers. Het lijkt alsof het SIP account goed staat, hoe kun je anders gebeld worden? En toch lijkt het alsof er iets administratief niet klopt of zo, alsof je via een andere provider probeert te bellen (wat niet zo is).

Beats me ...

Heb je nog de Logs bekeken? Indien nodig moet je bij de Log Settings nog SIP en evt. RTP en FSM aanvinken.
Gewijzigd door EdP op 17 oktober 2008, 21:10

DRAADLOOS
Beste EdP,

mijn vrouw heeft op haar werk Telfort gebeld.
Ik kon alleen op mijn zakelijke mobiel bellen, maar dat houdt een keer op natuurlijk. Daar hebben ze aangegeven deze week meer van deze meldingen binnen te hebben binnengekregen.
Zij kreeg te horen dat het NIET aan mijn instellingen lag, maar aan hun systeem.
Deze meneer kon niet aangeven hoe lang dit nog zou duren.
Ik denk dat het een doodoener is en ben erg wantrouwig geworden met dat soort opmerkingen.

Hoe dan ook: Ik laat mijn instellingen maar even voor wat ze zijn. Wel zal ik de betalingen nauwlettend in de gaten houden en het bedrag voor telefonie laten storneren.

Tot zover.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sorry uw account of pincode wordt niet herkend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden