obey-robots.txt
18 Februari 2018, 06:16
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Validatiecode niet ontvangen

zaffel
Ik wil mijn registreren voor "Mijn Telfort", hier kun je bv online je rekening inzien etc. Echter krijg ik als ik registreer geen validatiecode. Die zou ik moeten ontvangen per SMS. Mijn veiligheid van de internetbrowser staat niet te hoog. Dus daar ligt het niet aan.

Wie weet hoe ik de validatiecode kan ontvangen, mailen naar de klantenservice kan ook niet, ook daar moet je inloggen maar moet mij dus eerst registreren. Wie weet een oplossing???

EdP
Heb ik wel 's meegemaakt. Kwam uiteindelijk toch goed en ontving ik gelijk 3 stuks. Wink

zaffel
zaffel schreef:
Ik wil mijn registreren voor "Mijn Telfort", hier kun je bv online je rekening inzien etc. Echter krijg ik als ik registreer geen validatiecode. Die zou ik moeten ontvangen per SMS. Mijn veiligheid van de internetbrowser staat niet te hoog. Dus daar ligt het niet aan.

Wie weet hoe ik de validatiecode kan ontvangen, mailen naar de klantenservice kan ook niet, ook daar moet je inloggen maar moet mij dus eerst registreren. Wie weet een oplossing???
Het lukt nog steeds niet, waar kan dit aan liggen, wordt er gek van. Heb het al meer dan 10 keer geprobeerd maar ontvang de code helemaal niet.

Wie weet raadt, ik weet het niet meer, Telfort is goed maar dit....................Angry

Richard
Bellen naar de klantenservice werkt wel. Ik had ook dat probleem, heb toen een nieuwe code gekregen.

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Validatiecode niet ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly13:04:34
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet