obey-robots.txt
18 Juli 2018, 09:01
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Melding 'antwoord op bericht'

ton2e
Als deze optie is aangevinkt dan krijg je ook een melding omdat je zelf een bericht hebt geplaats. Zou niet horen.

Richard
Ik heb hem even vanuit de algemeen naar hier verplaatst voor je omdat we in dit stukje gemakkelijker forum probleempjes zien.

Lijkt me dat dit iets is om als tip door te geven aan de makers van phpfusion, wellicht dat de admin van ons forum dit kan doen.

Goed opgemerkt!Wink

SimOnly
Het was mij nog niet opgevallen. Met deze post ga ik het uittesten.

Voordat ik dit antwoord plaats heb ik op "volg dit onderwerp geklikt".

'Ns kijken of ik nu een notificatie krijg.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

SimOnly
Die notificatie heb ik inderdaad gehad, nu eens kijken of ik die weer krijg. Optie volg dit onderwerp staat nog steeds aan. (dus volg dit onderwerp niet meer is zichtbaar)
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

SimOnly
En ja hoor, weer die notificatie!

Ik ga er melding van maken!! Bedankt ton2e!

SimOnly

ton2e
Prima. Laat ze gelijk een knopje "Toon alle nieuwe berichten sedert laatste bezoek" AKA "http://telfort.gebruikers.eu/infusions/forum_threads_list_panel/new_posts.php".

SimOnly
Die knop / link staat op de voorpagina onderaan alle forum bijdragen. Binnenkort zal ik die ook helemaal bovenin zetten, zodat het makkelijker te vinden is. Op enkele forums zoals orange en alice had ik dat al gedaan. De rest pas ik dus zsm aan.
SimOnly

SimOnly
In de nieuwe versie van dit CMS werkt het wel correct, ik heb dat uitgetest op het moederforum. Helaas moeten we nog even wachten op de uitgifte daarvan.
SimOnly

Timelord
Er zal vast wel een reden zijn geweest dat je voor dit soort board gekozen hebt, maar waarom kijk je niet naar iets anders, zoals bv phpbb3 ?

Ik vind het huidige board namelijk onoverzichtelijk en dan ook nog eens al die reclames. Of zijn dat betaalde reclames ?

SimOnly
phpbb heb ik wel eens mee geexperimenteerd. Het heeft heel veel opties, maar uiteindelijk voor PHP-Fusion gekozen voor het gemak van de panelen.

De reclames leveren inkomsten op om de hosting en licenties te betalen. PHP-fusion is overigens gratis, afgezien van de donatie die ik gedaan heb.
SimOnly

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Melding 'antwoord op bericht'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
BKR a2 melding, help! Algemeen 3 26 maart 2010, 10:25
BKR A2 melding Algemeen 4 26 maart 2010, 00:49
geen internet...geen melding storingpagina Storing 9 24 maart 2010, 13:07
Logbestand Speedtouch (melding DHCP) Telfort met eigen modem/router 3 30 september 2009, 18:40
BKR melding Algemeen 8 09 juli 2009, 09:13
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:15:51
| jbasomers 1 dag