obey-robots.txt
18 November 2018, 02:20
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Vast Bellen

Funnykareltje
Hi

Ik ben een tevreden Telfort internet klant en overweeg om ook vast bellen te nemen. Ik heb veel ervaringen gelezen ( goede & slechte )

Wat ik mij afvraag is het volgende :

1. Gaat Telfort bellen via het KPN netwerk of heeft Telfort een eigen netwerk ?

2. Is Telfort vast bellen een zegen of een ramp ???

Funnykareltje
Hi

Voor mij telt de portemonee zwaar dus ik denk dat ik het wel doe.

Ik heb voor noodgevallen een T-Mobile Flex (simonly) 15 pakketje van 5 p/m afgesloten. https://www.simon..._sim-only/

Ik weet niet of jullie Radar hebben gezien maar ik zit ( is opgezegd ) bij Pretium http://www.trosra...emUid=1267

EdP
OMG! Pretium Shock

Bij Telfort vast bellen heb je geen KPN netwerk (tenzij je het koperdraadje meetelt), bellen gaat via VoIP oftewel via je internet verbinding.

Je kunt nu al bijv. een VoipBuster account nemen, daarmee kun je dan een hele tijd gratis bellen. Ik heb een 2e telefoon op de ZyXEL via een VoipBuster account dat ik nog had aangesloten en dat werkt ook uitstekend.

Wie weet heb je daar dan al genoeg aan en kun je die 9,95 p/m laten zitten. Tenzij je ontzettend veel belt kun je met VoipBuster voor ca. 25 een heel jaar bellen.

Richard
Ik zou ook nog even achter mijn oor krabben voordat ik Telfort telefonie nam. De kwaliteit is slechter dan die van Orange en hij valt ook nog met regelmaat uit terwijl het lampje wel blijft branden.

Ook ik zie meer in het voorstel van EDP.
Greetings, Richard.

bcool