obey-robots.txt
18 November 2018, 02:20
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Vast Bellen

Funnykareltje
Hi

Ik ben een tevreden Telfort internet klant en overweeg om ook vast bellen te nemen. Ik heb veel ervaringen gelezen ( goede & slechte )

Wat ik mij afvraag is het volgende :

1. Gaat Telfort bellen via het KPN netwerk of heeft Telfort een eigen netwerk ?

2. Is Telfort vast bellen een zegen of een ramp ???

Funnykareltje
Hi

Voor mij telt de portemonee zwaar dus ik denk dat ik het wel doe.

Ik heb voor noodgevallen een T-Mobile Flex (simonly) 15 pakketje van 5 p/m afgesloten. https://www.simon..._sim-only/

Ik weet niet of jullie Radar hebben gezien maar ik zit ( is opgezegd ) bij Pretium http://www.trosra...emUid=1267

EdP
OMG! Pretium Shock

Bij Telfort vast bellen heb je geen KPN netwerk (tenzij je het koperdraadje meetelt), bellen gaat via VoIP oftewel via je internet verbinding.

Je kunt nu al bijv. een VoipBuster account nemen, daarmee kun je dan een hele tijd gratis bellen. Ik heb een 2e telefoon op de ZyXEL via een VoipBuster account dat ik nog had aangesloten en dat werkt ook uitstekend.

Wie weet heb je daar dan al genoeg aan en kun je die 9,95 p/m laten zitten. Tenzij je ontzettend veel belt kun je met VoipBuster voor ca. 25 een heel jaar bellen.

Richard
Ik zou ook nog even achter mijn oor krabben voordat ik Telfort telefonie nam. De kwaliteit is slechter dan die van Orange en hij valt ook nog met regelmaat uit terwijl het lampje wel blijft branden.

Ook ik zie meer in het voorstel van EDP.
Greetings, Richard.

bcool
Budgetphone is misschien ook nog een optie. Ik gebruik dit sinds ik aangesloten ben op het Telfort netwerk. Afgezien van wat opstartproblemen werkt het nu al maanden probleemloos! En dat met de basismodem van Telfort! Je kunt bij budgetphone een nummer kopen voor 1 jaar voor 10 euro en dat koppelen aan een voipbuster account zoals EdP zei of je kunt daar ook een abonnement nemen. Er zijn verschillende mogelijkheden.http://www.budget...
Gewijzigd door bcool op 08 oktober 2008, 08:15

epschol
Als je het echt goedkoop wilt maken voor jezelf neem dan een Telfort sim-only, je belt dan 200 minuten voor 4,95 en dat zijn dan ook 200 minuten naar mobiel, die moet je met vaste abbo's altijd betalen (21 ct/min plus startkosten...) dat loopt hard op. Verder is Telfort niet slecht, er zijn wel storingen, het wordt beter, maar veel van die storingen zijn er gelukkig niet gedurende de tijden dat jij wilt bellen of gebeld moet worden. Voor bedrijven is het niks, maar voor die paar honderd minuten van particulieren valt het best mee.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vast Bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Vast bellen via Siemens C470IP Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 7 11 januari 2013, 10:45
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden