obey-robots.txt
24 Februari 2018, 01:18
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Geld terug krijgen?? Vergeet het maar

marco06
In juni en juli zijn er tweemaal het bedrag afgeschreven van mijn rekening voor het abb. Dit door een administratiefout.

Nu ben ik dan EINDELIJK (3 maanden) Frown zover dat ze het erkent hebben, echter het geld is inmiddels al 2 maanden onderweg. Ze blijven beloven dat het geld deze week terug wordt gestort. Echter deze kreet hebben ze inmiddels al zo'n 5 maanden gegeven. AngryAngry

Weet iemand raad om je eigen geld terug te kunnen krijgen??ShockShock

Inmiddels is KASSA erbij gehaald en deze heeft Telfort ook benaderd. Maar kan ik nu ook van het contract af voor mijn jaar om is?? Angry

PJWLignon
Dat denk ik niet: dit is een administratief probleem. Alleen als Telfort in gebreke blijft om de dienst te leveren die contractueel is overeengekomen zou je kunnen proberen om van het contract af te komen als je kunt aantonen dat Telfort niet nakomt wat afgesproken is.

Het niet betalen om zo het bedrag te vereffenen kan je een hele hoop ellende opleveren, inclusief deurwaarder en zwarte lijsten.

Dit lijkt me wel heel vervelend en frustrerend. Hopelijk kan Kassa helpen.

EdP
Het contract ontbinden omwille van een administratieve fout lijkt me niet de juiste weg. Ze moeten gewoon het bedrag terugboeken, dat moet niet al te moeilijk zijn. In het uiterste geval zou je kunnen voorstellen (schriftelijke afspraken) om het bedrag te verrekenen met de komende nota's.

Ter zijde: best knap dat ze al 5 maanden lang beloven deze week het geld terug te storten. Bij mij is het vandaag September, ik denk bij Telfort ook.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geld terug krijgen?? Vergeet het maar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
Telefoon gaat over, maar er is niemand Storing 6 03 mei 2012, 18:45
Kan niet bellen maar wel gebeld worden Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 0 31 maart 2011, 21:15
Internet valt weg en komt vanzelf terug Frequently Asked Questions 16 03 oktober 2010, 23:04
Geen reactie Telfort maar wel BKR registratie Algemeen 1 05 augustus 2010, 18:20
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:01:27
Steun ons