obey-robots.txt
21 April 2018, 13:45
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

FritzBox 7170 Annex A

pi2000
Hallo,

Wie kan mij op weg helpen met de Telfort configuratie voor mijn FritzBox 7170 Annex A. Heb deze link wel gevonden:

http://infomb.googlepages...an7170telfortsettings.jpg

maar helaas lukt het mij met deze instellingen nog niet om verbinding te maken met Telfort ADSL.

Albert38
http://www.callvoip.nl/technotes/voip_fritz_als_modem_telfort.pdf

MarkBM
Ik maak sinds kort gebruik van de fritz 7170. Werkt allemaal prima, alleen kan ik bij gemiste oproepen nu niet zien hoe laat en welke datum in deze heb ontvangen. Het nummer zie ik verder wel.

Dit gebeurde nog wel, toen ik mijn telefonie over het zyxel modem had lopen. Weet iemand of je dit zo in de fritz!box in kan stellen, zodat de tijd en datum ook zichtbaar worden?!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FritzBox 7170 Annex A', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Kan ik Fritzbox 7360 bij Telfort gebruiken? Telfort met eigen modem/router 12 24 juni 2016, 10:32
alternatieven voor fritzbox Telfort met eigen modem/router 2 03 maart 2016, 18:50
wegvallende VOIPin verbinding FB 7170 achter Zyxel P2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 6 31 januari 2013, 23:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly06:31:41
Steun ons
Onlinekabelshop