obey-robots.txt
24 Februari 2018, 01:06
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Storing webmail/e-mail?

sanmarco36
Na 8 weken geen internetverbinding is mijn probleem sinds eergisteren eindelijk verholpen .

Wat nu het volgende probleem is: ik kan niet meer inloggen op mijn webmail en m'n POP3 mail via Windows Live Mail werkt ook niet. Vreemde is dat het 2 dagen geleden nog wel werkte, sinds gisteravond echter niet meer...

Zou het kunnen zijn dat mijn account opgeheven is of dat mijn abonnement binnenkort dan toch beeindigd wordt?
Dit aangezien ik de afgelopen weken een aantal klachtenbrieven verstuurd heb en in de laatste brief (zo'n 2 weken terug) geeist heb dat mijn abonnement beeindigd wordt (vanwege de langdurige behandeltijd van de storing, die overigens uiteindelijk "gewoon" in de wijkcentrale bleek te zitten).

Na de problemen die ik gehad heb, wens ik niet nog meer problemen dat ik straks weer zonder internet zit. Sowieso zou normaal gesproken mijn contract aflopen op 6 maart 2009 en die opzegging staat nog.

Alvast bedankt voor de reacties.

EdP
Je kunt wel gewoon andere webpagina's oproepen begrijp ik?
Andere webmail ook? Welke webmail doet het niet?

sanmarco36
Andere webpagina's werken gewoon wel inderdaad.

Het vreemde is dus ook dat m'n webmail gisterochtend nog wel werkte. Toen ik gisteravond wilde kijken kwam ik plotseling niet meer in mijn webmail.
Zelfs als ik mijn wachtwoord wil opvragen via de website van Telfort geeft ie de melding dat mijn e-mailadres onjuist is, terwijl ik zeker weet dat dat mijn juiste mailadres is (voornaam.achternaam@telfort.nl).

Zou het verband kunnen houden met de eventuele beeindiging van mijn abonnement? (i.v.m. mijn laatste klachtenbrief, waar ik overigens nog geen schriftelijke reactie op ontvangen heb ).
Gewijzigd door sanmarco36 op 31 augustus 2008, 10:14

EdP
Geen idee. Heb je Gmail? Daarmee kun je ook POP mail (van Telfort bijvoorbeeld) laten ophalen en meteen maar laten filteren op spam (erg handig!)

sanmarco36
Nee, heb geen gmail, alleen hotmail. Toch vreemd dat het gisterochtend nog wel werkte en nu opeens niet meer...

Wie weet dat de technische helpdesk morgen uitkomst biedt?

EdP
Een Gmail account is zů aangevraagd.
Het zou wel kunnen dat er iets aan je Telfort account is gewijzigd.
Kun je wel inloggen op de Mijn Telfort pagina?

sanmarco36
Mijn Telfort pagina kan ik ook niet op inloggen. Zelfde probleem kennelijk.

EdP
Het is best mogelijk dat je account inderdaad verwijderd is of op non-actief gesteld is. Dat hebben ze je dan waarschijnlijk per Telfort email gemeld Wink.
Na zoveel klachtbrieven en verzoek tot opzeggen is dat na de minimale termijn van 2 maanden best waarschijnlijk.
Als je internet verbinding nu ineens wel naar behoren werkt zou je kunnen verzoeken de beŽindiging op te schorten.

sanmarco36
Ik was sowieso al van plan over te stappen (eigenlijk hoe eerder hoe beter) naar nog een nader te bepalen provider (XS4All hoor ik betere verhalen over).

Maar inderdaad, wie weet dat ze m'n account kunnen reanimeren (lees: reactiveren). Net nog geprobeerd om vanaf m'n hotmail een mail naar m'n Telfortmail te sturen, maar daar krijg ik dus ook een delivery failure van terug... Zegt genoeg denk ik.

Zoals gezegd, morgen maar weer even de helpdesk bellen... ZUCHT!Sad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing webmail/e-mail?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Storing Enschede Storing 1 16 augustus 2014, 10:47
storing email (SMTP server) Werkzaamheden 1 27 juli 2013, 09:33
Telfort Webmail login pagina laadt niet meer Algemeen 13 29 augustus 2012, 21:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly06:49:08
Steun ons