obey-robots.txt
25 September 2018, 18:41
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

AL 14 dagen zonder internet en telefoon

jojo
Ik zit al sinds 13 augustus zonder internet en telefonie (postcode 5271), op mijn berichtje van 13/08 aan de klantenservice kreeg ik op 23/08 antwoord dat zij mij niet konden helpen en dat ik met de telefonische helpdesk contact moest opnemen, dit had ik al op 18/08 gedaan maar ook zij konden mij niet helpen en zouden het probleem doorzetten naar de technische dienst. Ben op 23/08 bij de Telfortwinkel in Den Bosch geweest maar zij doen alleen mobiele telefonie, hebben wel naar de klantenservice gebeld (werden meteen te woordt gestaan zonder wachttijd) en kregen te horen dat er op de lijnen bij mij in de buurt een te hoge snelheid zat waardoor niets werkte (raar dat ze dat via de helpdesk niet aan mij kunnen melden) en dat e.e.a. maandag opgelost zou zijn, het is nu dinsdag en nog steeds werkt er niets.
Heeft iemand anders dit probleem ook ?

EdP
"... dat er op de lijnen bij mij in de buurt een te hoge snelheid zat waardoor niets werkte ..." zou best wat wenkbrouwen kunnen doen fronsen, behalve als je het interpreteert als: de modems in de buurt trainen allemaal te hoog in. Je zou zelf op het modem kunnen inloggen om de snelheid terug te brengen. Zie deze reactie van kasoz (al was het maar voor tijdelijk).
Als dat lekker gaat kun je ook hetzelfde recept proberen met adsl2 i.p.v. gdmt.

jojo
Stond woensdag onaangekondigd een monteur van KPN op de stoep, gelukkig was mijn vrouw thuis.
Blijkt dat de modem kapot was terwijl mij gezegd is door Telfort dat dit absoluut niet het probleem kon zijn.
Nu wachten op een nieuw modem (zit nog binnen garantie)Angry

daking
jojo welke modem heb je?

Had ook een defecte modem en de helpdesk begon ook over garantie. Had er even niet bij nagedacht maar ik heb 70 euri betaald voor de modem. Dus wat nou garantie, het is toch bruikleen?

EdP
Nee het is niet bij iedereen bruikleen. Op 11-2-2008 is Telfort overgestapt van modems verkopen naar uitleveren in bruikleen. Heb je dus van voor die tijd al je modem, dan heb je een jaar garantie.

jojo
Ik heb inderdaad een modem gekocht (en daar 70 euri voor betaald), maar als je een modem in bruikleen hebt zal er toch ook garantie opzitten.

Afgelopen weekend is trouwens een nieuw modem gelever, was een wekkendje weg geweest en kwam thuis stond er bij de achterdeur (gewoon buiten) een modem, als het nu een geregend had ????
Maar ja ik kan weer internetten en vandaag weer telefonie instellen.

ton2e
jojo schreef:
Ik heb inderdaad een modem gekocht (en daar 70 euri voor betaald), maar als je een modem in bruikleen hebt zal er toch ook garantie opzitten.n.

Zit gewoon garantie op.

EdP
Voor alle duidelijkheid: als het modem in bruikleen zou zijn geweest, ook dan werd het gewoon omgeruild, want het is dan gewoon eigendom van Telfort.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'AL 14 dagen zonder internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Vermelding op de telefoon Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 2 19 januari 2015, 17:30
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly11:24:16