obey-robots.txt
24 Februari 2018, 14:56
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Website verhuist!

SimOnly
Website verhuist!

Er is een korte onderbreking geweest door het verhuizen van de website naar een andere hoster.

Nadat de DNS servers geupdate waren was tijdelijk de website op de nieuwe plek niet bereikbaar.

Dit is expres gedaan om gelegenheid te hebben de database met de laatste gegevens over te zetten. Ik hoop dat dataverlies hiermee tot een minimum beperkt is gebleven, als daar al sprake van was.

Alles is gelukt en ik hoop dat u weer ongestoord van het forum kunt genieten! Grin

Het posten kan weer beginnen. Wink
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Puma
Website is stukken sneller nu! Goede keus!

EdP
Alleen de email notificatie is ernstig vertraagd, zo'n half uur onderweg geweest.

SimOnly
Ik weet niet of je Volg dit onderwerp hebt aangevinkt, maar nu zou alles normaal moeten werken. Hoor graag van je.

Een nieuw lid heeft zich ook al aangemeld dus de email functie werkt ook allemaal.

SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

EdP
Ja ik zet (nog steeds Frown) handmatig bij elk antwoord Volg dit onderwerp aan ... (hint)
En de email notificatie (ook van m'n eigen reactie Frown) komt nu weer snel.
Gewijzigd door EdP op 23 juli 2008, 00:16

SimOnly
kijk even via deze link of Waarschuw mij via email als ik een nieuw PB ontvang: aan staat.

http://telfort.ge...er=options

Heeft eigenlijk niets te maken met email notificaties, maar goed.
SimOnly

EdP
Stond op Nee, terwijl ik tot nu toe wel emails ontvang als er een PB is ... :?

SimOnly
In dat geval had ie op ja moeten staan. Ik duik verder in het probleem.
SimOnly

EdP
Nu krijg ik ineens afwisselend helemaal geen email notificaties meer. Soms wel en soms niet dus. Terwijl ik sinds de 23e niks gewijzigd heb. Wie dit snapt mag het uitleggen.

EdP
Ook zie ik dat deze site telkens een popup wil tonen. Hoort dat zo bij de nieuwe provider?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Website verhuist!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Niet mogelijk via website klacht in te dienen of vraag te stellen Algemeen 1 22 september 2013, 22:58
Website Linkwitzlab.com niet te openen. Storing 20 24 april 2010, 14:55
Website promotie d.m.v. gratis advertenties Algemeen 1 17 januari 2010, 17:08
Website hosting Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 25 oktober 2008, 17:23
Kan met P-2602HW-D1A op één website niet terecht Algemeen 3 13 juli 2008, 11:45
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:21:30
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet