obey-robots.txt
21 Maart 2019, 16:42
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storingspagina Telfort

Ronaldus
Gelukkig dan maar! Grin

dit zijn trouwens de huidige stats:
Your current bandwidth reading is: 3.10 Mbps which means you can download at 396.21 KB/sec. from our servers.

Ronaldus
Internetten is al bijna niet meer mogelijk op dit moment.

Met geluk haal ik soms wat kb binnen om bijvoorbeeld op deze pagina van het forum te komen.
Als ik zo op antwoord plaatsen zal klikken is het de vraag of de data wordt doorgestuurd en het bericht word geplaatst of pagina kan niet worden weergegeven of netwerk timeout en ik op vorige moet klikken en het opnieuw proberen.

Nog niks van Telfort gehoord overigens. Morgen maar afwachten anders bel ik wel weer zelfAngry

Telfort webcareteam
Is de monteur inmiddels langs gekomen? Zo niet kunt u per PB uw gegevens (postcode zonder spatie + huisnummer) toezenden.

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Ronaldus
Vanmorgen werd ik gebeld door KPN. Een monteur komt meten van huis tot centrale. Maar dat heeft monteur 1 al gedaan zeg ik tegen telefoniste.
En toch moest er nog een monteur naar kijken werd verteld.
Als de monteur morgen weer tot dezelfde conclusies komt net als de monteur die als is geweest vraag ik me af hoe lang het nog duurt voordat ik normaal kan internetten.Frown

Tony
Het is weer een drama met Telfort hier in Eindhoven centrum..... Angry sites openen of zeer traag of helemaal niet. Mail verzenden duurt zeker 5 minuten. Dit is al sinds vanmiddag aan de gang.
Op storingssite van Telfort staat niets.
Internetbankieren gaat al helemaal niet maar dat kan liggen aan giro 555 actie.

Franzki
Op storingssite van Telfort staat niets.

Het kan natuurlijk zo zijn dat het probleem alleen bij jouw aansluiting speelt.

Telfort webcareteam
Er was gisterenavond een storing waardoor gebruikers in de regio Eindhoven langzaam ladende pagina's konden ondervinden. De storing is inmiddels opgelost, we houden het echter nog wel in de gaten.

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Tony
Dat klopt inderdaad, storing is weg nu.

Ronaldus
Nou mijn problemen met de verbinding zijn opgelost!
3x KPN aan de deur gehad die alles uitvoerig had getest.
Hun verdeelstation stond recht tegenover mijn huis en 1x waren ze al bezig aan de lijn voordat ze hadden aangebeldFrown

Bleek dus dat mijn up/downstream op maximaal stond op mijn lijn en daardoor klapte de verbinding er telkens uit.
Nu hebben de monteurs mijn lijn geknepen tot nog geen 5mb en die is nu wel stabiel.
Ik merk het snelheidsverlies vooral met grote bestanden downloaden.

Het is wel vreemd hoor. Eerst haalde ik netjes 11mb en nu stabiel nog geen 5!
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Tevens werd mij door de KPN monteurs geadviseerd om dit wel voor te leggen bij Telfort.
Ik betaal immers wel voor 20mb en onvang nog geen eenvierde daarvan.

Franzki
Ik betaal immers wel voor 20mb en ontvang nog geen eenvierde daarvan.

Het blijft een discussie die steeds oplaait.

Je betaalt voor maximaal 20Mbps. De werkelijke snelheid hangt af van diverse factoren zoals de afstand tot de centrale, de kwaliteit van de koperdraden en de manier waarop alles bij je thuis is aangesloten. Deze kan dus lager uitvallen.

Wat wel relevant is, is de Telfort postcodecheck op jouw adres. Als deze een veel hogere waarde aangeeft dan wat je nu haalt, dan kun je Telfort daarop aanspreken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingspagina Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag