obey-robots.txt
21 Maart 2019, 18:08
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storingspagina Telfort

Jantine
Bij consuwijzer had ik me al gemeld met dezelfde klachten. Zo ben i hier terecht gekomen,
Nu hopen dat hun er wat mee kunnen.

Jantine
Hoera weer eens een storing Sad

kluphuis
Errruuug vervelnd als de verbindig er niet is, ik dacht goedkoper uit te zijn met een abbo van telfort want upc is immers bijna niet te betalen.
Echter is mijn upc verbindig vroeger ook wel eens er uit geweest maar lang niet zo veel als dit van telfort.

mischien om maar weer eens iets van upc met de buurtjes te delen en zo van een constante verbinding gegarandeerd te zijn.

want internetten via de mda van t-mobile is een nood oplossing maar het moet niet erruuug lang duure.

Schallie2
Bij mn ouders sinds gistermiddag internet en bellen eruit. Internet lampje brand rood. (omgeving 071)

senseotje
zins de zomer over genomen door telfort, zins dien niks anders dan problemen, ook deze laatste 2 weken dikke drama, bellen doe ik niet meer zins het weekend, heb plots last van hekel aan mensen, wat een bedienig daar zeg, bah

zaterdag ook dikke storing, lag er weer een hele morgen uit, heb gebeld ja ze wisten er van en grote bek erbij
uur snuffelen op internet en me aangemeld bij online en opgezegd bij telfort, hopelijk beterschap bij online maar telfort is dik shit om ht maar netjes te noemen

we liggen nu weer plat zins gister middag, gelukkig heb ik ontzettende goede buren en zit nu op hun lijn zodat ik toch nog internet heb

telfort dikke troep, speedlinq nooit last gehad, het net niet (inbellen) wanado ook niet en orange ook niet

smartass
Ik word gek geloof ik. Krijg bericht van telfort dat het aan de lengte van mijn kabels moet liggen, die mogen niet langer zijn dan 1 a 1,5 meter vanaf het Israpunt. What The F***. Ik heb deze lijn al langer dan 2 jaar via Speedlinq en die kabels zijn nog geen 50 CM lang. Oja, dan zou het aan mijn trage verbinding liggen, Hoe dan? Ik heb een 20mb/1024kb lijn. Groter is niet te krijgen bij jullie hoor!!! WAKKER WORDENShock

senseotje
hey dat stukje ken ik, 3jaar lang een lange draad aan de modum gehad nooit geen last, maar op aanraden van telfort toch maar verkort naar jawel 30 cm, veschil totaa niet. ze hebben de lijn nog door gemeten niks aan het handje. helaas was ik op het moment van het telefoontje dat het toch bij ons moest liggen niet thuis, ik heb geen contact weer gehad, kost veelste veel als je ziet wat voor hulp je krijgt

zal blij zijn als het 29 december is en wij over izijn naar online, blijft de vraag of dit goed is natuurlijk

overigs na ruim 24 uur nog geen verbinding

Tony
In Eindhoven ruim 3 uur geen internet vanavond.....Angry Storingen nemen alleen maar toe laatste tijd....

Franzki
Is dat in heel Eindhoven of alleen bij jou? Als het alleen bij jou is zal het niet op de storingspagina staan.

En wat gebeurt er precies? Kun je iets in de logbestanden van het modem zien?

Je zegt ook dat het steeds vaker gebeurt... hoe vaak ongeveer? Is de verbinding dan steeds een paar uur weg? Of ook korter?
Gewijzigd door Franzki op 08 september 2009, 21:23

Tony
Dit staat nu op Telfort.nl: Storing in de volgende plaatsen...dus een grote storing

Boxtel
Eindhoven-Stratum
Eindhoven-Strijp
Eindhoven-Veldhoven
Eindhoven-Vlokhoven
Eindhoven-Woensel
Oss-Centrum
's-Hertogenbosch-Centrum
's-Hertogenbosch-Vught
Sittard-Centrum
Veghel-Centrum
Venlo-Blerick
Venlo-Centrum

Ik heb vaker last van korte storingen, paar minuten of heel trage verbinding. De ene week meer als andere week...geen peil op te trekken. Lijkt erop dat de DNS-servers van Telfort niet echt goed werken.
Gewijzigd door Tony op 08 september 2009, 21:41

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingspagina Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag