obey-robots.txt
24 Februari 2018, 14:49
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Uitval DSL lijn tijdens bellen

robotjoek
Komt iemand dit probleem bekend voor en zo ja weet iemand dan een oplossing.

Heb vanaf vandaag weer last dat als ik bel of gebeld word dat mijn DSL signaa uitvalt (en dus ook de telefoonlijn), ik heb hier al een paar keer melding van gemaakt bij Telfort en ze vertelde me 2 weken geleden dat mijn Speedtouch 780 WL modem kapot zou zijn, en dat ik dus een Zyxel P-2602HW-D1A kon/moest kopen. Deze kreeg ik vorige week binnen. Dit heeft een week gewerkt, maar vanaf vandaag dus weer kl..e.
Dus maar weer eens de helpdesk gebeld (met mobiel) en daar werd doodleuk gezegd dat ze het wederom gaan onderzoeken en ik dus tot die tijd weer zonder foon zit.
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen ??????????

Word er zo langzamerhand helemaal lijp van, wel lekker betalen maar geen foon dienst die je kan gebruiken...................

EdP
Het is mogelijk dat er een slechte telefoonbedrading in het spel is. Controleer of de telefoondraden goed contact maken, van wandcontactdoos (openmaken) tot en met modem.

robotjoek
EdP schreef:
Het is mogelijk dat er een slechte telefoonbedrading in het spel is. Controleer of de telefoondraden goed contact maken, van wandcontactdoos (openmaken) tot en met modem.

Er zit 30cm kabel tussen modem en ISRA, bedrading nagekeken, geen oxidatie (voor de zekerheid ff gestript), en nog steeds bij bellen of gebeld worden valt de verbinding (lees DSL signaal, en dus geen internet meer) weg tijdens het bellen of na 3 a 4 keer horen van de kiestoon. Het vreemde blijft dat ie het vorige week wel heeft gedaan maar vanaf gisteren weer de geest heeft gegeven, lijkt me toch echt probleem bij Telfort, maar sta open voor andere suggesties...........

Kortom Telfort bellen is bij mij zwaar K.........................

EdP
Dan zou het nog kunnen dat het modem een te hoge snelheid met de centrale is overeengekomen. Zoek maar 's op lager intrainen hier op het forum.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitval DSL lijn tijdens bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? Algemeen 1 21 februari 2014, 14:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:14:39
Steun ons