obey-robots.txt
21 Mei 2018, 22:20
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

IP camera niet zichtbaar op internet

gsm
Wie kan mij helpen ??

Ik heb een Zyxel P-2602R-D1A modem aangesloten op een 5 poort switch.
Op de switch zit de PC aangesloten en een AP van ASUS type W300g en nu ook een IP camera
De camera heeft standaard het IP van 192.168.1.35 en staat ingesteld op poort 80
Nu heb ik diversen adviezen geprobeerd maar tot op heden kan ik niet van buitenaf inloggen op de camera, wel van binnen uit.
Ik heb het volgende gedaan :
Ingelogd in het modem - netwerk - NAT - Port Forwarding
Hier heb ik poort 80 ingegeven en de regel ziet er alsvolgt uit :
#1 - Active - Service name is WWW - start port is 80 - end port is 80 beiden port translation zijn 0 - server IP adres is 192.168.1.35
Onder het tabblad General staat een vinkje voor active
Onder LAN zie ik bij clientlist het IP adres van de camera staan.
Firewall is disable en content filter ook.

Ik heb met Currports gekeken maar kan geen open poort vinden met het IP nummer van de camera, op poort 80 zie ik wel iexplorer staan met zijn IP nummer

Van binnenuit kan ik de camera zien en ik kan hem instellen, geen probleem maar van buitenuit is die niet zichtbaar.
Ook heb ik de camera direct aan het Zyxel modem gehangen en ook dan is die niet zichtbaar dus moet het iets in de router met de PF zijn.

Wie kan mij helpen ??

SimOnly
Hier een vergelijkbare post.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

gsm
SimOnly schreef:
Hier een vergelijkbare post.

Wel vergelijkbaar maar die zag de camera niet in zijn eigen netwerk en ik wel maar mijn camera is juist niet zichtbaar op internet en die van hem wel.

SimOnly
OkéCool
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Richard
De camera heeft standaard het IP van 192.168.1.35 en staat ingesteld op poort 80

Ik zag in het andere topic staan dat je schreef "dat kan je toch nooit in je webbrowser ingeven?"

Waarom zou dat niet kunnen, op die manier benader je toch ook het zyxel modem via http://192.168.1.1. Heb je het al geprobeerd? Als volgt dus:
http://192.168.1.35
Zet voor de zekerheid http:// ervoor. Normaliter moet de browser dat zelf doen maar ik heb al gemerkt dat dit niet altijd gebeurt en sommige netwerkapparaten dan gewoonweg niet thuis geven.

Op die manier zou je de camera op het interne netwerk moeten kunnen benaderen eigenlijk.

gsm
Via de LAN IP kom ik ook in de camera, geen probleem maar hoe kan ik de camera bereiken van buitenuit ? Dus via WAN ?
Geef ik het WAN IP adres op in de browser dan kom ik tot het inlogscherm van de router in de Zyxel.
Maar doe ik het zo wel goed ??????
Als ik het zo goed doet waarom ga ik niet door naar de camera ???
Ik heb firewall in de router op disable gezet en het IP adres van de camera forward via poort 133.
Gewijzigd door gsm op 27 mei 2008, 00:37

gsm
Probleem is opgelost, de switch werkte niet goed.
Hartelijk dank iedereen

EdP
Misschien de auto-sensing uitschakelen?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP camera niet zichtbaar op internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:44:47
Steun ons
GameSeek