obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Opleveringsproblemen - Compensatie?
dennis00
Telfort is momenteel de provider met hoogste snelheid voor € 20,- per maand (publiek verkrijgbaar).
Daarom heb ik een vriend van mij ook Telfort geadviseerd.
Echter liep dit op een drama uit.

De welkomst brief kwam pas na 8 weken binnen. Hierbij zou ook de modem al geleverd zijn, maar dit bleek niet het geval. Een week later erachteraan gebeld en gevraagd, toen bleek dat het adres niet zou kloppen.Terwijl de welkomst brief wel aan was gekomen. Weer 2 weken vertraging.

Vervolgens gingen we bezig en bleek het internet niet te werken. Monteur aangevraagd.
4 weken gewacht en in de laatste 2 weken echt voor € 25,- gebeld.
Uiteindelijk bleek dat ze een telefoonnummer van 11 nummers hadden doorgegeven, wat niet klopte.
Alle andere (7!) Telfort-medewerkers hadden het niet gezien en hadden geadviseerd nog even te wachten.

KPN belde toen de volgende week en toen werkte het internet. Oorzaak bleek een verkeerde aansluiting. De oude eigenaar had ook nog een telefoonverbinding "online" staan.

In totaal 15 weken gewacht en € 80,- aan beltegoed kwijt. Voor de 15 weken is het abonnementsgeld wel terug te krijgen, echter vind ik een vergoeding ook redelijk. Die jongen heeft 15 weken zonder internet gezeten.
Gewijzigd door dennis00 op 18 mei 2008, 14:57
 
Timelord
15 weken zonder internet ?, dan verdient hij geen vergoeding, maar een lintje !!! Wink

Moet je toch wel een ijzersterke zelfdiscipline hebben, 15 weken zonder internet, brrrrr, moet er niet aan denken!
Gewijzigd door Timelord op 18 mei 2008, 17:39
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleveringsproblemen - Compensatie?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
OPLEVERINGSPROBLEMEN Opleveringsproblemen : 1 14 mrt 2008