obey-robots.txt
24 Februari 2018, 14:55
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

storing

leoh
reactie op de reactie van knol ("Dit heeft niks met Telfort te maken! ze maken meestal gebruik van het KPN netwerk! Dus niet meteen naar Telfort wijzen! ":

ik heb niets met KPN te maken, want ik heb een contract met Telfort.
Telfort is verantwoordelijk voor een deugdelijke en betrouwbare netwerk verbinding voor haar klanten.

Erickgr
Ik zit sinds 13 mei zonder internet. Regio 079 (Zoetermeer Rokkeveen). Ook meerder resets uitgevoerd. Maar ja, ze hebben net 50.000 klanten, dus zijn maar een kleintje. Kan zelfs nu niet bij m'n webmail.

Erickgr
Zoetermeer rokkeveen (079) werkt hier weerSmile

EdP
@leoh: Duh ... dus als de weg opgebroken is, dan ga je ook klagen bij je autodealer?

En waarom was het nou nodig hier (weer) een apart topic van te maken? @Mods: graag samenvoegen met Storing!!!!!

ton2e
EdP schreef:
@leoh: Duh ... dus als de weg opgebroken is, dan ga je ook klagen bij je autodealer?

Als je aan de autodealer maandelijks moet betalen om op die weg te mogen dan hoort de klacht bij de autodealer en niet de wegbeheerder.

Zo zit het consumentenrecht nu eenmaal in elkaar.

EdP
Ja ik begrijp ook heus wel dat je als Telfort klant met Telfort te schaften hebt, maar helaas pindakaas de storing was te wijten aan falende infrastructuur op basis waarvan Telfort jou en mij diensten tracht te leveren. Het enige dat Telfort in deze kan doen is alles wat in hun macht ligt in het werk stellen om de storing zo snel mogelijk op te lossen en de getroffen klanten tegemoet te komen in de kosten. Telfort kan niet die infrastructuur verbeteren/aanpassen/repareren, die is gewoon niet van hun.

Je kunt van de autodealer niet verwachten dat ze het wegdek gaat herstellen. Dat is wat ik bedoelde. Misschien was mijn vergelijking een tikje mank.

ton2e
EdP schreef:
Ja ik begrijp ook heus wel dat je als Telfort klant met Telfort te schaften hebt, maar helaas pindakaas de storing was te wijten aan falende infrastructuur op basis waarvan Telfort jou en mij diensten tracht te leveren. Het enige dat Telfort in deze kan doen is alles wat in hun macht ligt in het werk stellen om de storing zo snel mogelijk op te lossen en de getroffen klanten tegemoet te komen in de kosten. Telfort kan niet die infrastructuur verbeteren/aanpassen/repareren, die is gewoon niet van hun.
Je kunt van de autodealer niet verwachten dat ze het wegdek gaat herstellen. Dat is wat ik bedoelde. Misschien was mijn vergelijking een tikje mank.

Allemaal mooi, aardig en vooral begripsvol.

Maar, jij hebt een contract met Telfort en je hebt dientengevolge uitsluitend met Telfort te maken. of Telfort vervolgens jouw data over een KPN of een Tinkerbel lijntje stouwt is absoluut onbelangrijk voor jou want jij hebt met die anderen geen contract.

Sterker, ik kan je verzekeren dat Telfort een zodanig contract heeft dat ze ook nog schadevergoeding claimen en krijgen en jij kunt daarnaar fluiten!

Richard
Je bent wel erg kortzichtig.
Principieel heb je wel gelijk dat je geen contract met Telfort hebt, maar vergeet schadevergoeding maar.
Er bestaat ook nog zoiets als overmacht en daar kan Telfort zich in dit geval op beroepen. Telfort heeft hier gewoon geen schuld.

Misschien hebben zij inderdaad wel een contract waarbij zij schade op KPN kunnen claimen, maar daar kunnen wij inderdaad naar fluiten, want daar geldt hetzelfde als jij als eerste stelt. Wij hebben namelijk geen contract met KPN en dus niets te maken met wat Telfort met KPN heeft afgeproken over SLA's.
Wil je een schade verhalen op Telfort zul je met Telfort ook een SLA moeten afspraken in een contract, dan heb je recht van spreken.
Nu is het gewoon een kwestie van overmacht.

Ik ben het dus helemaal met EdP eens en dit soort grappen heb ik ook al meer meegemaakt.
Ben benieuwd.... ik zou de algemene leveringsvoorwaarden van Telfort eens moeten uitspitten, ware het niet dat ik daar geen zin in heb, maar geheid dat daar wel ergens een clausule in vermeld staat.

Richard
P.s. vannacht was het weer raak overigens, om 01.10 vloog hier alles er weer uit, ongeveer 10 minuten later werkte alles weer.
Hopelijk blijft het daarbij en gaat het niet vannacht weer op grote schaal mis.

Wordt trouwens tijd voor een pagina bij Telfort waarop je storingen en geplande werkzaamheden kunt zien.

HCO
Hier ook, verschillende keren viel alles uit, modem schiet naar bijna 100% CPU.
Het is echt hopeloos op dit moment, en het was de hele dag goed.

Tot nu toe heb ik er (vreselijke) spijt van dat ik overgestapt ben naar Telfort, op ingevulde formulieren op hun site reageren ze al helemaal niet.
Zal wel weer een duur gesprekje via de telefoon worden....Sad

Telfort heeft kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel staan. Wij doen dan ook ons uiterste best om onze klanten te allen tijde zo goed mogelijk van dienst te zijn door producten te leveren van goede en stabiele kwaliteit

Bron:http://klantenser...ingen.aspx

Heb er nog niet veel van gemerkt....

HCO.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Storing Enschede Storing 1 16 augustus 2014, 10:47
storing email (SMTP server) Werkzaamheden 1 27 juli 2013, 09:33
Storing nieuw abo mobiele data sinds 1/5 Storing 2 01 juni 2012, 15:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:19:47
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet