obey-robots.txt
25 September 2018, 03:17
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Alleen 's avonds internet...

davidw
Heb inmiddels twee weken alleen in de avond tm de volgende morgen rond een uur of negen internet. De rest van de dag valt het internet constant uit en is niet meer te gebruiken eigenlijk. Telfort is op de hoogte maar maar heben tot nu toe geen idee, men geeft aan 5 a 10 werkdagen te mogen nemen om een onderzoek in te stellen. Gezien de feestdagen is het nu al twee weken geleden.
Verder heb ik hier ook een tweede lijn van kpn liggen ivm met een thuiswerkplek en deze werkt perfect.
Heb een maand of 3 een abonnement. Bellen kun je ze niet of je moet je blauw willen betalen.
De kpn lijn welke ik gebruik is drie maanden geleden nieuw aangelegd, dit omdat er al twee isdn aansluiting waren in dit pand (winkel+thuiswerkplek)
Telefonie nvt. Wel had ik weken geleden om een nieuwe modem gevraagd, draadloos, en ineens ligt ie op de stoep nadat ik geklaagd heb dat het te lang duurd. Zoethoudertje waarschijnlijk.
Iemand een idee wat t probleem is of wat wijsheid is hier?

Bvd Gr David
Gewijzigd door davidw op 12 mei 2008, 01:50

PJWLignon
Kun je aangeven hoe je verbindingen zijn ingesteld?

Welk OS, welke hardware, welke instellingen, afstanden, aantal PC's/laptops, wat zijn de meldingen precies e.d.?

Telfort is een prijsvechter, en dat merk je in de kwaliteit. Let er op dat als je zakelijk werkt het aanbeveling verdient om met je werkgever afspraken met maken over een hogere prijs/kwaliteitverhouding.

davidw
Het isra punt zit benenden in de meterkast, vanuit daar worden twee lijnen naar boven getrokken. Eén voor werk van kpn 8mbit en van telfort, afstand tot isra punt is wel zo'n 15 meter. Telfort is dus puur privegebruik.
Verder is alles standaard ingesteld, ben niet bezig geweest met de instellingen van mn modem.

Ik werk met XP. Er is één pc op aangesloten en een ps3. Allemaal bedraad.

Ben ik zo duidelijk of mis ik iets?

Het is overigens al bijna 10:00 en nog steeds internet zeg, wat een luxe..Angry
Gewijzigd door davidw op 12 mei 2008, 09:57

PJWLignon
Ja, dus je werkt niet draadloos.

Kun je zien hoe lang de leasetijd is van de PC?
En laat de event viewer meldingen zien die in de richting van IP conflicten of iets dergelijks ?

PJWLignon
Probeer dan het volgende:

ontkoppel alles van je PC met uitzondering van de netwerkkabel en test wat er dan gebeurt.

Koppel dan één voor één andere apparaten aan en houd in de gaten of er iets verandert.

Probeer ook eens of het uitmaakt als je de verbinding handmatig instelt (ipv met wirleless zero configuration).
Gewijzigd door PJWLignon op 12 mei 2008, 16:36

davidw
Bedankt voor je reactie. Ik ga even uitzoeken waar ik die event viewer meldingen kan vinden en de leasetijd. Kom er zo zsm op terug. Bedankt alvast!!

PJWLignon
Momenteel is er een algemene storing.

Dat helpt uiteraard niet om jouw probleem te identificeren....Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleen 's avonds internet...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Alleen lokaal internet op Windows Vista Storing 5 26 maart 2013, 15:28
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly19:57:44