obey-robots.txt
26 Mei 2018, 21:50
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Waar is telfort gebleven?

mylarache
Hallo,
Ik zou in principe op 5 mei kunnen internetten met telfort maar tot nu toe heb ik geen modem en ook geen doe het zelf pakket ontvangen.Mijn status staat al lang op technische werzamheiden.Ik heb meerder mails naar telfort gestuurd maar helaas geen reactie.Bellen naar hun desk doe ik niet (te duur).
Mij orange adsl is al opgezegd maar ik kan nog internetten (Vreemd)?

Is het altijd zo met Telfort?
Alvast bedankt Shock

mylarache
Bedankt voor uw reactie,
Tot en met vandaag geen modem en ook geen news van Telfort.Ik heb naar hun helpdesk gebeld maar die kunnen ook niks voor mij doen.Het enige antwoord is (Bel terug dinsdag en dan kunnen we je met de juiste afdeling verbinden).
Ik heb nu geen internet thuis,geen email en ook geen vaste telefoon.Mooie van Telfort dan.Goedkooper dus leuker...

mylarache
Modem is nog niet gestuurd en ze weten niet waarom.Het juiste afdeling was niet te bereiken.Dus?

Richard
Die zijn volgens mij om 20.00 uur echt niet meer daar.Smile
Alleen de helpdesk zit er nog na 18.00 uur dacht ik, andere mensen werken gewoon van 8 tot 5 of van 9 tot 6.
Mocht dat het geval zijn geweest kan hij echter nog eens overdag bellen en vragen.

mylarache
Ik heb 5 keer naar 09009596 gebeld.Ik word van een medewerker naar een andere gestuurd zonder enige resultaat.Een medewerkster zou me de volgende bellen maar helaas niet gedaan en zal ook niet doen.Het ingang datum van mijn adsl is 5 mei en het is vandaag 15 mei en nog steeds niks.De status op internet staat al lang op (Technishe=derde fase).Ik heb nog geen modem en ook geen gebruiksnaam en password gekregen.

Ik ga nu voor een andere provider zoeken en laat Telfort maar vallen.
Bedankt

mylarache
ShockHet is vandaag 23 mei en nog steeds geen modem of enige info van Telfort.De ingangdatum is 5 mei.De status online is nog steeds op (technische).Ik heb gisteren naar de klantservice gebeld en één van de medewerkers laat me 15 minuten aan de lijn wachten (Hij zou voor me kijken wat aan de hand is)en na 15 minuten wachten heeft hij de lijn onderbroken.
Dus niks.
Shock

mylarache
Hallo Sturky,
je heeft wel een modem ontvangen.Ik heb niks ontvangen.Ik zou op 5 mei moeten opstappen van Orange naar Telfort maar helaas pindakaas.
Ik zit nu zonder internet en ook zonder vaste telefoon dankzij Telfort.

arno40
Hoi,

Hier het zelfde probleem zou 15 mei overgaan maar helaas niets.
Elke keer als ik bel ander verhaal, pakket kwijt , niet verzonden, probleem in centrale, geen opleverdatum bekent, of wel gewoon wachten.
Zit nu ook al een tijdje zonder internet

mylarache
Eindelijk een bericht van Telfort dat ze de internet aansluiting niet kunnen maken wegens een technische storing en ik zou contact opnemen met mijn netwerkleverancier(wie is dat? KPN? want ik had orange adsl+telefonie).Ik snap er niks van,maar goed.Ik zoek liever voor een andere betrouwbaare provider
Success voor de klanten van Telfort.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar is telfort gebleven?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
AliExpress