obey-robots.txt
18 November 2018, 02:53
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Zyxel 2602R-D1A en uPnP

Rainmaker
Sinds december vorig jaar ben ik al bezig met mijn nieuwe Zyxel router die bij het Telfort abonnement zat om hem te laten werken met Xbox Live op de xbox 360.

Het probleem is namelijk dat de uPnP functie zichzelf uitschakelt na een bepaalde tijd, waardoor er op de xbox geen goede verbinding meer is. Zodra ik UPnP in de zyxel aanzet verschijnt er ook in windows een appart UPnP apparaat "ZyXEL P-2602R-D1A Internet Sharing Gateway" maar na een aantal uur verdwijnt deze weer en kan de xbox ook niet meer goed connecten.

In het router menu staan er gewoon 2 vinkjes bij UPnP dus het zou gewoon aan moeten staan.

Portforwarding heb ik ook al geprobeert maar dat werkt ook allemaal niet, de xbox geeft alleen maar aan dat er een goede verbinding is als de UPnP tijdelijk aanstaat. Het ligt iig 100% zeker aan de zyxel aangezien het op mijn oude speedtouch modem prima werkt.

Heb ik een verotte router of zie ik iets over het hoofd?

Richard
Nou ik heb uPnP 1x ingesteld, maar die gaat dus niet meer automatisch uit.
Wel is het zo dat ik een vinkje heb staan bij uPnP gebruiken maar geen vinkje heb gezet dat "gebruikers mogen instellingen wijzigen".

Doch ik kan helaas niets voor je testen ik heb geen xbox 360.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel 2602R-D1A en uPnP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 juni 2013, 12:00
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 29 mei 2013, 10:07
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 01 mei 2013, 21:38
WRT320n i.c.m. ZyXel P-2812HNU Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 februari 2013, 23:01
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden