obey-robots.txt
17 Juli 2018, 15:18
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort instellingen, problemen en ervaringen voor; SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc...
 Onderwerp afdrukken

Telfortmail via de mobiel

Techjunkie
Hoi daar,

Ik ben sinds een paar maanden over van Tiscali naar Telfort en ik loop tegen de volgende beperking aan. Voor de overstap kon ik gewoon mailen op de mobiele telefoon (geen Telfort Mobiel) dus mail ontvangen (POP3) en versturen (SMTP). Sinds ik Telfort heb, kan ik nog wel mail ontvangen, maar niet meer versturen. Ligt dit aan mij, of doet Telfort aan een stukje marktbescherming door alleen via hun eigen netwerk de SMTP-server beschikbaar te stellen??

Mochten ze dit afschermen, iemand een idee hoe ik via een proxy op m'n adsl-aansluiting toch kan mailen?? M'n nick is niet voor niets techjunkie, dus ben niet bang om servers te installeren en dergelijke.

EdP
Geen idee. Heb je een Gmail account? Dan kun je wel smtp.gmail.com kiezen (met authenticatie optie)

Techjunkie
Nee, ik heb geen gmail, maar dan zie ik toch niet als afzender username.lastname@telfort.nl?? Gmail is zo aangemaakt uiteraard en als ik daarmee wel m'n afzender-adres normaal kan houden, zodat ontvangers geen "vreemd" emailadres krijgen, is het idd misschien een optie.

EdP
Dat kan.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfortmail via de mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Wifi via Zyxel Modem op mobiel werkt niet WiFi 1 12 februari 2013, 16:41
Geen Telfort WiFi op mijn mobiel WiFi 3 06 november 2012, 20:30
mobiel internet zonder abbonnement Klacht over Telfort 1 03 juli 2012, 17:06
internal error bij open google en facebook op mobiel Algemeen 2 11 mei 2012, 12:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jbasomers16:31:33
| SimOnly 1 dag