obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Snelheid
 Onderwerp afdrukken
Wat voor adsl centrale?
Tinusz
262661850

het verlossende woord!! GrinGrin

speedtest bij bbned een stabiele 1,5 mb per seconden Grin

edit:
12mbit dus...dus een adsl2 centrale en geen adsl2+, maar ik ben hier al erg tevreden mee! Grin
Gewijzigd door Tinusz op 23 april 2008, 12:43

data-full-width-responsive="true">
Liberty

Tinusz schreef:

Mijn ouders hebben Orange in dezelfde gemeente (lees zelfde centrale) en volgens die site kunnen ze makkelijk 8mbit aan en nu zitten ze op 2 Wink dus tja...of het te vertrouwen is..

Ze hebben waarschijnlijk een 4 Mbps abonnement bij Orange maar deze is nog steeds niet geupgrade en daarom hebben ze maar 2 Mbps.

Even on topic.

Ik zit met mijn Telfort abonnement van 8 Mbps op een ADSL2 centrale.
Bij Orange waar ik eerst zat was 8 Mbps ook maximaal haalbaar maar die heb ik en velen anderen van Orange nooit gekregen maar slechts een 4 Mbps verbinding maximaal.
Bij Telfort heb ik sinds het begin (29-4) een 8 Mbps download. Grin
Gewijzigd door Liberty op 04 mei 2008, 10:03
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vast

Tinusz
Nee ze hebben een 8mbit abbonnement afgesloten, maar ze zouden dus eerst 4mbit krijgen die dan verhoogd werd naar 8, maar nu hebben ze dus maar 2mbit.

Excuus van Orange: ze huren de lijnen van KPN en daarom kan het niet sneller.

Mijn mening: Ze zijn te beroerd om te betalen voor de KPN lijnen om de juiste snelheid te halen, moeten ze maar niet snelheid beloven, die ze niet willen leveren.

Liberty

Tinusz schreef:
Nee ze hebben een 8mbit abbonnement afgesloten, maar ze zouden dus eerst 4mbit krijgen die dan verhoogd werd naar 8, maar nu hebben ze dus maar 2mbit.

Excuus van Orange: ze huren de lijnen van KPN en daarom kan het niet sneller.

Mijn mening: Ze zijn te beroerd om te betalen voor de KPN lijnen om de juiste snelheid te halen, moeten ze maar niet snelheid beloven, die ze niet willen leveren.

Het lijkt er wel op dat ze nieuwe snelheden beloven maar zelf niet willen betalen aan KPN.Het is volgens mij een wanbeleid van Orange.
Uitstel van 1 of 2 maand vindt ik al meer dan zat .
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vast

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat voor adsl centrale?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
alternatieven voor fritzbox Telfort met eigen modem/router : 2 03 mrt 2016
Glasvezel / adsl Algemeen : 1 06 sep 2014
Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? Algemeen : 1 21 feb 2014
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen : 1 25 jul 2013
NAS onzichtbaar voor Experia Box Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 25 jun 2013