obey-robots.txt
18 Juli 2018, 04:52
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

aanvraag vast bellen

sjenko
Ik had bij de aanvraag van internet +vast bellen gevraagd om nummerbehoud. Nu blijkt dat mijn oude provider mijn telefoonlijn heeft afgesloten zodat nummerportering niet mogelijk is. Ik wil nu via telfort vast bellen aanvragen maar dat lukt niet omdat zij de oude aanvraag nog "administratief" moet verwijderen wat niet wil lukken. We zijn nu 1,5 week verder en ik kan nog steeds niet vast bellen aanvragen. Ik heb nu diverse malen met diverse medewerkers van de H desk gesproken maar het enige wat ik te horen krijg is dat ik geduld moet hebben , nou mijn geduld raakt op !!!!

Puma
Zoiets is niet snel op te lossen! Het is niet een enkel systeem, waar je over praat!

Het was beter geweest als je eerst om wat info had gevraagd! Een telefoonlijn moet je sowieso niet lopen, alvorens je nieuwe werkt!

Dat geldt voor alle dingen trouwens ook:

Internet
Bellen
Mobiel bellen

Allen dienen eerst te zijn overgenomen, alvorens ze gesloopt mogen worden!

Tijdelijke oplossing:

Vraag een prepaid nummer aan bij budgetphone.nl. Dat kost je 10 euro per jaar.
Zo kun je in ieder geval gebeld worden!
Gewijzigd door Puma op 17 april 2008, 00:19

Richard
H desk gesproken maar het enige wat ik te horen krijg is dat ik geduld moet hebben , nou mijn geduld raakt op !!!

Begrijpelijk, maar daar kan de helpdesk van Telfort niks aan doen.

Ik sluit me bij het advies van Puma aan.

Raakt je geduld echt op, moet je bij je oude provider gaan klagen, want die moeten het administratief verwijderen dus daar loopt het spaak.

Is er echt sprake van een lijncancel dan hou maar rekening met 3-6 weken geen internet.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanvraag vast bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Vast bellen via Siemens C470IP Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 7 11 januari 2013, 10:45
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:06:59
| jbasomers 1 dag