obey-robots.txt
26 September 2018, 03:31
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

van Orange naar Telfort

Liberty
Eind maart heb ik via een brief en via de fax mijn Orange ADSL en telefonie abonnement opgezegt met behoud van de ADSL ivm overname door Telfort (zogenaamde telco-telco migratie).

In feite kan ik per 30 april bij Orange weg. Een week geleden heb ik van Telfort het doe het zelf installatie pakket gekregen en een brief met inloggegevens en in de brief stond dat ik in de week van 29 april op het telfort netwerk wordt aangesloten.
Van Orange via e-mail de bevestiging gekregen dat de opzeggings brief is ontvangen omdat ik erom had gevraagt.

Met de vraag aan Orange wanneer ik via de post een officieŽle brief krijg dat mijn contract wordt opgeheven krijg ik dit antwoord:

Geachte ***,

Naar aanleiding van uw e-mailbericht vernemen wij graag van u of Telfort al opdracht heeft gegeven voor de zogenaamde telco-telco migratie.

Zodra dit is verricht en wij dit binnen hebben zullen wij uw abonnement
per contract vervaldatum beŽindigen.

Moet Telfort dit doorgeven aan orange of moet ik dit doorgeven aan Orange? Hoe is het bij jullie gegaan?

Ik heb deze week een e-mail bericht naar Telfort gestuurt maar nog geen antwoord gekregen.

Wat kan ik het beste doen?
Alvast bedankt voor de reactie.

Nietes
Als ik jou was zou ik als Telfort opgeleverd is nog even contact opnemen met Orange. De providers willen nog wel eens langs elkaar werken Cool

ton2e
Liberty schreef:
Moet Telfort dit doorgeven aan orange of moet ik dit doorgeven aan Orange? Hoe is het bij jullie gegaan?.

Heel simpel!

Jij had een contractuele relatie met Orange dus ben jij de enige die juridisch bevoegd is die relatie op te zeggen en niemand anders.

Dit i.t.t. hetgeen sommige providers beweren.

Richard
Ik heb gewoon het contract opgezegd. Orange wacht echter inderdaad op een bevestiging van Telfort.
Deze komt automatisch nadat je geloof ik bij Telfort op stap 3 of 4 zit, dan stuurt de KPN een berichtje naar Orange en is het in orde.

Bij mij waren er geen problemen, maar je moet wel zelf opgezegd hebben bij Orange per einde contractdatum.

Liberty
Richard schreef:
maar je moet wel zelf opgezegd hebben bij Orange per einde contractdatum.

Dat heb ik al eind maart gedaan via brief en fax maar nog geen officiŽle brief gekregen van Orange en ook nog geen retour box voor de Livebox gekregen.

Richard
Deze brief heb je toch al gehad?
Naar aanleiding van uw e-mailbericht vernemen wij graag van u of Telfort al opdracht heeft gegeven voor de zogenaamde telco-telco migratie.

Zodra dit is verricht en wij dit binnen hebben zullen wij uw abonnement
per contract vervaldatum beŽindigen.

Dus gewoon Orange nog even vertellen dat je die opdracht inderdaad al aan Telfort gegeven hebt.

De retour box krijg je overigens pas een aantal dagen nadat je abonnemet beeindigt is, ik kreeg hem ook pas een paar dagen geleden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van Orange naar Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:37:04