obey-robots.txt
20 Mei 2018, 21:44
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wie helpt ons uit de Telfort ellende?

john
Zoals de meeste op dit forum heb ik ook continu wegvallende verbindingen van het 20MB abonnement met bellen.
De oplossing in de vorm van aanpassen noise margins in de router/modem helpt meestal niet. Sterker nog mensen met een noise margin boven de 7db hebben nog steeds last van wegvallende verbindingen. Frappant is wel dat na het overstappen van provider de verbinding de eerste 2 weken goed werkt en daarna de ellende begint.
Ik ben al met van alles bezig geweest (afstand centrale bekeken, ISRA aansluiting nagelopen, firmware modem geupdate, aanpassen noise margings modem, harde resets enz.) maar zonder resultaat.

Wie heeft de oplossing om van deze ellende af te komen, buiten het bellen met de helpdesk want dat heb ik ook al tig keer gedaan.
Zou het toch aan de wijkcentrale liggen?
Oh ja de modem die ik heb is een ZyXEL P2602H-D1A maar dat zullen de meeste Telfort abonnees hebben.

Hoop dat er eens een techneut van Telfort op dit forum zit om hier duidelijkheid in te verschaffen.
Graag een helpende hand want ik word hier knettergek Sad van.

ton2e
john schreef:
Zoals de meeste op dit forum heb ik ook continu wegvallende verbindingen van het 20MB abonnement met bellen.

De meesten hebben geen probleem. De enigen die zich melden op dit soort forums zijn de mensen die wel problemen hebben en de mensen die geen probleem hebben die hoor je niet.

Hoop dat er eens een techneut van Telfort op dit forum zit

Ik weet het uiteraard niet zeker maar die kans is vrij klein.

Graag een helpende hand want ik word hier knettergek Sad van.

Kan ik me volledig voorstellen maar enige oplossing is of blijven bellen met Telfort en anders aangetekende brieven sturen en vervolgens betalingen stoppen/storneren/blokkeren.

john
ton2e schreef:De meesten hebben geen probleem. De enigen die zich melden op dit soort forums zijn de mensen die wel problemen hebben en de mensen die geen probleem hebben die hoor je niet.

Wat wil je hier mee zeggen!?
Wat ik zeg klopt toch, de meesten die op dit forum zitten hebben problemen en komen hier niet omdat alles zo goed en lekker werkt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie helpt ons uit de Telfort ellende?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:17:38
Steun ons
T-Mobile