obey-robots.txt
19 Augustus 2018, 05:24
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

zal het nu goed gaan

desallander
na 7 weken in stap 3 dit vanwege moeilijkheden met de lijn
zouden ze kijken of het probleem oplosbaar was en nu vandaag
eindelijk uit stap 3 naar stap 1 Smile
 
data-full-width-responsive="true">
john
desallander schreef:
na 7 weken in stap 3 dit vanwege moeilijkheden met de lijn
zouden ze kijken of het probleem oplosbaar was en nu vandaag
eindelijk uit stap 3 naar stap 1 Smile

Waar gaat dit over?
 
desallander
het gaat dus niet lukken na 2 maanden de volgende email

Geachte heer Paalman,

Onlangs heeft u een Telfort internetabonnement bij ons aangevraagd. Deze opdracht met ordernummer 0000000 kan Telfort tot haar grote spijt niet in behandeling nemen.
Onze netwerkleverancier heeft te kennen gegeven dat uw verzoek niet uitvoerbaar is.

Telfort kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende redenen waarom een internetaanvraag niet uitvoerbaar is, zijn:
- u beschikt al over (breedband) internet, u dient uw aanvraag in te dienen als een overstap
- u heeft reeds een aanvraag bij een andere internetaanbieder lopen
- u heeft een meervoudige KPN-telefoonaansluiting (met groepsnummer of doorkiesnummer)
- u heeft een aanvraag ingediend alsof u een telefoonlijn heeft zonder vast KPN telefonie abonnement, terwijl uit de administratie blijkt dat u wel een vast KPN telefonie abonnement heeft, of andersom.

Wanneer de betreffende reden door u is opgeheven, kunt u uiteraard opnieuw internet bestellen.

Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan via de post een meer uitgebreide bevestiging.


nu bedenken wat ik ga doen

de sallander
 
ton2e
desallander schreef:
nu bedenken wat ik ga doen


Telfort links laten liggen en een andere provider zoeken. vergeet ook de kabel niet.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zal het nu goed gaan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Laptop Wifi probleem op 802.11 b/g/n op 802.11 b/g gaat het goed WiFi 3 28 november 2011, 17:49
firewall van laatste firmware 340AJZ6D0 van telfort site werk niet goed Hardware firmware 11 05 april 2011, 10:58
poorten gaan niet open Algemeen 5 20 augustus 2009, 20:19
Budgetphone en ZyXEL werkt niet goed samen Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 40 22 augustus 2008, 12:34
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:18:49