na 7 weken in stap 3 dit vanwege moeilijkheden met de lijn
zouden ze kijken of het probleem oplosbaar was en nu vandaag
eindelijk uit stap 3 naar stap 1
desallander schreef:
na 7 weken in stap 3 dit vanwege moeilijkheden met de lijn
zouden ze kijken of het probleem oplosbaar was en nu vandaag
eindelijk uit stap 3 naar stap 1
het gaat dus niet lukken na 2 maanden de volgende email
Geachte heer Paalman,
Onlangs heeft u een Telfort internetabonnement bij ons aangevraagd. Deze opdracht met ordernummer 0000000 kan Telfort tot haar grote spijt niet in behandeling nemen.
Onze netwerkleverancier heeft te kennen gegeven dat uw verzoek niet uitvoerbaar is.
Telfort kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende redenen waarom een internetaanvraag niet uitvoerbaar is, zijn:
- u beschikt al over (breedband) internet, u dient uw aanvraag in te dienen als een overstap
- u heeft reeds een aanvraag bij een andere internetaanbieder lopen
- u heeft een meervoudige KPN-telefoonaansluiting (met groepsnummer of doorkiesnummer)
- u heeft een aanvraag ingediend alsof u een telefoonlijn heeft zonder vast KPN telefonie abonnement, terwijl uit de administratie blijkt dat u wel een vast KPN telefonie abonnement heeft, of andersom.
Wanneer de betreffende reden door u is opgeheven, kunt u uiteraard opnieuw internet bestellen.
Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan via de post een meer uitgebreide bevestiging.